Wij hebben besloten dit nog niet te doen. We hopen sowieso natuurlijk dat iedereen gewoon kan. En er zitten al zoveel mensen in de datumprikker dat als de reserves er nu nog bijkomen het erg onoverzichtelijk gaat worden. Stel er valt iemand uit, dan gaan we kijken op volgorde van reserves wie er beschikbaar is.
Ah zo, ja dat is natuurlijk ook een logische aanpak, die had ik even niet bedacht! Hoop dat het in een van mijn vrije weekenden is! Wil nl toch meekomen ondanks dat ik reserve ben, met Denise
Begrijpelijk, voor nu staan er data van 30 Augustus t/m 11 Oktober zo uit mijn hoofd in de lijst, zowel zaterdagen als zondagen.
Hoop zo snel mogelijk een datum te hebben, zodat iedereen gewoon weer weet waar ze aan toe zijn
romyyxv
Geplaatst: 08-07-15 12:59
amkeVH schreef:
Je kunt ook de misschien optie invoeren. En dan kun je voor de dagen dat je wel zeker weten kan gewoon invullen dat je kunt
Dan vul ik liever niks in dat dat ik bij alles 'misschien' invul Ik kijk wel gewoon welke datum het word, dan kan ik op tijd vrij vragen in ieder geval.
karlli
Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-15 14:07
Helemaal prima hoor Romyyxv Ik ga uiterlijk donderdag de datum prikken en al even nadenken over schema, ik ben daarna twee weken waarschijnlijk niet goed bereikbaar.
Janneke heeft gezegd dat vanwege zo ver op de reservelijst te staan ook niet te komen met de paarden. Dus zodra er een datum is ga ik nog kijken voor een extra visagist en paard.
EDIT: Bedankt voor het snelle invullen
De datum is vastgesteld op za 26 september 2015met als reserve (ivm weer bijvoorbeeld) za 10 oktober 2015
Wij gaan nog even nadenken over schema en reserves benaderen voor diegene die hebben aangegeven 26 september niet te kunnen.
Super dat jullie tot een datum zijn gekomen! Helaas zal ik er dan niet bij kunnen zijn. Je mag mij van de lijst halen en een van de reservefotografen benaderen.
Tuurlijk zijn er bij deze trouwens ook al voorkeuren voor ochtend of middag bij de deelnemers?
Em_
Geplaatst: 17-07-15 12:34
karlli schreef:
Tuurlijk zijn er bij deze trouwens ook al voorkeuren voor ochtend of middag bij de deelnemers?
Voor mijn paard (Peppy) t liefste in de middag! (Ik kom er te paard heen en wil um graag s ochtends nog wassen. Omdat hij 24/7 buiten staat heeft het geen zin om hem de dag er voor te wassen )