Mochten jullie nog plaats hebben (of anders reservelijst) dan meld ik mij aan als fotograaf. Ik fotografeer met een Canon EOS90D (met Sigma 70/200 2.8). Mijn website is imphoto.nl
even aan de modellen, ik heb het liefste de paarden zonder knotjes/vlechtjes/bandages etc. Al helemaal voor de portret en "los" foto's. Zie namelijk vaak op meetings dat er knotjes in zitten en dat vind ik ronduit zonde voor de foto's Weet niet of de andere fotografen hiermee instemmen?
En betreft tuig, the less is better. Of eventueel traditioneel tuig, bij welshjes bijvoorbeeld een keuringshoofdstel, westernpaard een mooi westernhoofdstel etc. Geen dikke hoofdstellen met bontjes of mexicaanse neusriemen. Maar ik weet niet hoe de andere fotografen hier over nadenken?
Ik heb eventueel tuig dat gebruikt kan worden tijdens de meeting, hier moeten wel afspraken over gemaakt worden als het gebruiikt word. Heb maat shet, pony/cob en cob/full keuringshoofdstellen (die je op welsh keuringen ziet) en heb veel western tuig en ook mooi rondgenaaid hoofdstel en een hunter hoofdstel en traditionele arabische showhalsters en nog wel wat dingen. Ik hoor het wel als iemand daar behoefte aan heeft
Ik vind trouwens zonder knotjes alleen mooi staan als t paard lange manen heeft of dit gewoon beter bij t ras past. Sportpaarden met korte manen zie ik dan juist liever wel in knotjes! Maar dat is ook kwestie van smaak
Ik ga ze denk ik binnenkort maar weer a la sportcoupe doen zoals op de aanmeldingsfoto. T wil maar niet lang worden...en 1 plukje wil niet mee groeien met de rest...
Mn uk heeft zelfs al langere manen dan Bart en die is 10,5 maand oud