Ik zeg gewoon doen! Als het echt bagger is kunnen we altijd nog stoppen.. Het zonnetje schijnt nu nier, maar slecht is het ook weer niet..
Jolliej
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-15 10:04
nou hier schijnt geen zon en spettert het zelfs al. Ik wil toch de meeting verplaatsen, wat andere fotomeetings doen moeten zij weten. Als jullie echt per see door willen gaan, vind ik dat goed, maar dan wil geen gezeur achteraf hebben over het weer...
Oke.. Als je het zo graag wil verzetten dan doen we dat .. Wel heel jammer
Jolliej
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-15 10:14
Sorry hoor, ik snap dat jullie het graag willen maar dit is niet realistisch, het is slecht weer en ik heb geen zin om in de regen te staan nee... Erg jammer dat het nu zo moet...
Meld je jezelf voor de hele meeting af of met de andere datum ga je wel weer mee, berdien?
Jolliej jammer dat het niet door gaat, maar goede beslissing hoor. Het weer is nou eenmaal lastig. Hier regent het al een tijdje, niet heel hard, mijn hond en ik smelten er niet van. Maar voor een dure camera lijkt het me niet handig om de gok te wagen.
Bedankt voor je begrip. Niet alleen de apparatuur kan niet goed tegen regen, maar ook voor de foto's is het niet echt mooi. Natte modellen, maar ook vaak ruizige foto's vanwege donkere lichtinval en dergelijke dat is zonde.
We gaan gewoon een nieuwe datum prikken, misschien iets meer richting de zomer, dan is het weer wat lekkerder!