Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DShots schreef:P_Tries schreef:Ik snap niet zo goed waarom ik niet op de fotografen lijst sta? Ik heb me ruim optijd aangemeld, en ik heb ook bevestigd dat ik kan.. Erg jammer dat er geen duidelijkheid over gegeven wordt.
oh echt.. sorry helemaal over heen gelezen. Ik ga je tussen de reserve lijst ergens plaatsen
DShots schreef:De fotografen die mee mogen 18 juli zijn :
1 - Dshots
2 - Naoom_
3 - Ivonka
4 - Sanne_com
5 - Anoli
6 - Jorisdy
De reservelijst is :
1 - Jikkeee
2 - Lovesushi
3 - Taarss
4 - Hamsterfan
5 - Loveuggs
6 - p_tries
7 - Alien_Power
De modellen lijst tot nu toe, aanmelden tot 1 mei. Mag dit keer ook via pb en/of lijst quoten
* Daphne met Alejandro - [ Klik ]
* Steffie met Willemijn - [ Klik ]
* Margriet met Patron - [ Klik ]
* Sanne met Oniro - [ Klik ]
* Corien met Jackson - [ Klik ]
* Marleen met Jitze - [ Klik ]
* Marijke met Co - [ Klik ]
* Danique met Everton - [ Klik ]
* Michelle met Alana - [ Klik
Helaas doen de foto's van Passion, Phantom en Euforie het niet, zouden jullie die in de topic willen zetten in een linkje, zodat ik die toch kan toevoegen aan de lijst. Mocht er binnen 1 week geen reactie van de fotografen zijn, stuur ik een berichtje. Mocht er dan helemaal geen reactie komen, mag de volgende mee van de reserve lijst
ivy_power89 schreef:Ik snap haar wel, ze vroeg zich af op welke manier er gekozen is
(Ik heb de OP dus ook niet goed gelezen....)
DShots schreef:ivy_power89 schreef:Ik snap haar wel, ze vroeg zich af op welke manier er gekozen is
(Ik heb de OP dus ook niet goed gelezen....)
Er word gekozen op basis van portfolio. Zoals ivonka en Sanne hebben een geweldig portfolio, dus die nam ik sws al mee. Tussen de laatste 2 heb ik heel erg moeten twijfelen.