Nee de lijst is zeker nog niet vast. morgen word longeren/losgooien en rijden omgedraaid, en zullen de fotografen betee verdeeld worden.
Dit omdat er van verschillende kanten als advieswerd gegeven dat dat beter is
ik zet je op de reservelijst eb
chimello
Geplaatst: 23-03-15 21:35
Ben wel blij dat ik in de middag sta, kan ik op m'n gemak nog wat poetsen, tis ook nog een uur rijden. Maar mogen we na portret dan ook vertrekken, dan kan ik pakken voor Berlijn
Moest je nog een fotograaf hebben? Ik weet iemand die misschien wel mee kan! Wel zou ik graag met haar samen fotograferen, ze heeft nog nooit een meeting mee gedaan en ze kent mij..
29 maart is definitief, De aanmeldingen ook. Het enige wat we echt tekort komen zijn fotografen, die kunnen we altijd meer gebruiken.
Ylvy
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-15 11:09
Hierbij de nieuwe planning Longeren en rijden is omgedraaid ivm zweetplekken. Middaggroep heeft minder ruiters maar heb voor het rijden 15 minuten geteld ipv 10. Groepen van fotografen ietsje aangepast maar meer kan ik nu niet doen, dan moet ik meer fotografen hebben.
Als er verder nog suggesties zijn hoor ik het graag. Website word aangemaakt.
AaronYve
Geplaatst: 24-03-15 11:49
Is het mogelijk om mij vroeg in de ochtend en daarna in de middag te plaatsen met Elmar en Aaron? Auto is kapot en ik kom met reserve auto die kan maar 1 paard tegelijk meenemen
Ylvy
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-15 11:53
Oh ja, ik had jullie juist expres bij elkaar gezet. Dus 1 paard in de ochtend en 1 in de middag. Komt in orde
schema ziet er goed uit! hoop wel dat de weersvoorspellingen iets beter worden... voor alsnog is er de hele week regen voorspeld....
XxLiEsJuHhxX
Geplaatst: 24-03-15 14:25
Ik zit te twijfelen om mij ook aan te melden nog als fotograaf.! Ik weet enkel niet hoe lang ik het vol kan houden. Ik heb mijn rug gebroken gehad. En loop sinds gisteren weer zonder korset.. Maar er komen leuke modellen en het is niet ver weg..
Van mij mag je gewoon komen Marlies, Jij geeft aan hoelang het gaat, en als je last krijgt van je rug dan neem je rust. Als je dan echt niet meer kan dwing ik je gewoon te gaan