Honden fotomeeting 15 Maart Strand van Luna (NH)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

loadihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 22:23

Citaat:
Welke trimster ga je :D
Stuur je ook even na foto haha

Bij deze de beloofde na foto hij is korter gegaan dan de bedoeling was maar na een dag spelen in het bos met ze lange krullen zaten overal knopen dus heb gezegd maak maar helemaal kort :P

Afbeelding
Vervelend aanhangsel aan de dweil :+ dit doet ie anders nooit dit was Door mijzelf uit gelokt
Afbeelding

paardjes123

Re: Honden fotomeeting 15 Maart Strand van Luna (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 23:07

Ik woon in julianadorp en zit in de middag groep, voor als iemand nog zit met vervoer

celinetsjil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 08:59

loadihra schreef:
Citaat:
Welke trimster ga je :D
Stuur je ook even na foto haha

Bij deze de beloofde na foto hij is korter gegaan dan de bedoeling was maar na een dag spelen in het bos met ze lange krullen zaten overal knopen dus heb gezegd maak maar helemaal kort :P

[ Afbeelding ]
Vervelend aanhangsel aan de dweil :+ dit doet ie anders nooit dit was Door mijzelf uit gelokt
[ Afbeelding ]

Hij ziet er weer mooi uit !
Wel kort maar wel erg lekker voor hem als hij overal door loopt hihi
Gelukkig ga je naar een goeie trimster die haar diploma heeft en de benodigde info weet van de hondjes
Altijd blij mee !
Zonde als mensen naar een trimsalon gaat zonder diploma ,

Gelukkig word er veel aan gedaan :D om mensen wakker te maken dat het wel om het belang van de hond/kat gaat en geen poppenkast werk is

Maat je hondjes ziet er weer super uit !!
Zullen mooie fotos worden
Nu hopen op mooi weer <3

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 09:53

Loadirha ik vind hem mooier met langer haar :o :P

Ik neem volgende week lana de pup van 13 weken ook mee. Ze is vorige week een aantal keer onderste boven gelopen door andere honden en daardoor bangig. Voor de gene met een drukke onstuimige grote hond zouden die hun hond niet bij lana willen laten? Ze moet toch weer vertrouwen krijgen, nog niet eerder zo'n tutje in huis gehad :+ . Ze is ook erg onderdanig

Afbeelding

loadihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 11:53

Celinetsjil..Ze heeft inderdaad verstand van wat ze doet en volgt ook cursussen. En mijn hond gaat er altijd met groot plezier heen wat ik ook niet geheel onbelangrijk vind. Er zijn er ook helaas te veel die zich trimster noemen maar geen verstand hebben en dat vind ik zelf erg jammer want zo krijg je ook bange honden door de onkunde van zo een persoon.

Paardjes123 ik vind lang ook veel mooier staan hoor! Maar helaas door zijn lompheid heeft ie het met spelen in het bos goed in de knoop weten te krijgen dat het er niet meer uit ging.. ik ga gewoon weer opnieuw voor een lange vacht sparen :o wat heb je een leuke pup er bij zeg.. leuk Hoe ze samen in de mand liggen

celinetsjil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 12:09

loadihra schreef:
Celinetsjil..Ze heeft inderdaad verstand van wat ze doet en volgt ook cursussen. En mijn hond gaat er altijd met groot plezier heen wat ik ook niet geheel onbelangrijk vind. Er zijn er ook helaas te veel die zich trimster noemen maar geen verstand hebben en dat vind ik zelf erg jammer want zo krijg je ook bange honden door de onkunde van zo een persoon.

Klopt is ook erg jammer !
Die mogen hun ook geem trimmers noemen ..
Maar gelukkig gaat de belange vreneging er nu echt iets aan doen !
Dat is wel fijn
Honden komen er bang terug en zien er ook vaak niet uit
En dat zijn onze collega's ook niet !

Trimmers onder elkaar gaan vaak goed met elkaar oms als collega's en naar beursen en demos altijd gezellig

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 12:27

Helaas is mijn trimster hier weg uit het dorp. Zij was echt fantastisch met mijn hondje. Geen angstig hondje bij haar. Mex stond ook los af en toe even spelen tussendoor. Nageltjes en andere zaken werden ook nagelopen.
De andere trimster hier ga ik niet naar toe. Ik vind haar niet leuk en haar omgang met de honden is ook niet fijn.
Helaas geen autootje meer dus ben wat meer gebonden omdat hubs de grote auto mee heeft.
Nu ga ik in mij een workshop doen, met mijn eigen hond.
Ik vind het leuk om te doen ik zal er wat van opsteken.
Gaat mij om mijn eigen hondje er netjes uit te laten zien.

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 22:53

Ik kan heel misschien niet mee zondag.. Maar dat weet ik volgende week zaterdag pas.. Ik heb sinds vandaag werk en ze willen me nu zoveel mogelijk op rustige dagen inroosteren.. Alleen als ze vragen of ik zondag kan werken ga ik dat ook doen.. Want ik wil deze baan echt houden. Dus hoop dat jullie dat begrijpen.

loadihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 01:00

Dat zou jammer zijn sunnybellami maar een nieuwe baan en je baan behouden is belangrijker :j

@paardjes123. Ik heb stiekem in je profiel gespiekt toen ik zag dat je appaloosa's had staan. Als je je jaarling Concerta kwijt bent zou je denk bij mijn stal moeten zoeken.. wat een gaaf dier zeg <3 heb je haar zelf aangehouden?

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 06:29

Bedankt loadirha. Ja die heb ik nog, super braverd is dat en begint een echte toverbal te worden. Moeders is nu drachtig van pedro. Voor ge interesseerde
[KS-MK] Appaloosa veulen verwacht

Afbeelding

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-15 10:17

https://www.facebook.com/groups/457356537762553/

ik heb voor iedereen even een facebook groep aangemaakt, dit omdat er ook veel modellen bij zijn zonder bokt die waarschijnlijk wel facebook hebben, en zo ook die modellen mee kunnen praten en op de hoogte zijn van dingen. ook kunnen zij zo makkelijker de foto's terug vinden.
Ik heb een paar mensen uitgenodigd maar ik heb niet iedereen in mijn vriendenlijst dus als je je zelf even wilt toevoegen accepteer ik jullie

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 10:54

Laat mijn vriendin nou geen fb hebben.... ik zal vragen als ze een account wil aanmaken.
Komt er nog een watsapp groep?

0091

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 10:57

Als er nog een model uitvalt dan kom ik nog steeds graag als reserve met mijn logees (2blue merle border collies)

MZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 11:06

Even reactie op een paar pagina's terug. 22 maart kan ik niet. Maar zolang het droog is en niet er geen mega storm is, zou ik het niet te snel verplaatsen. Maar het zag er goed uit, dus laten we daarvoor gaan! :D

MZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 11:06

En mygoddd die puppy <3 <3 <3 <3

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 11:49

Ik heb mijzelf toegevoegd.

loadihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 13:22

paardjes123 schreef:
Bedankt loadirha. Ja die heb ik nog, super braverd is dat en begint een echte toverbal te worden. Moeders is nu drachtig van pedro. Voor ge interesseerde
[KS-MK] Appaloosa veulen verwacht

[ [url=m/Idsa4V.jpg]Afbeelding[/url] ]

De Merrie is ook erg leuk zeg. Mocht er ooit nog een rijpaard bijkomen wil ik er een grote stippel bij :p ik vind ze zo Leuk haha.. maar voor nu hou ik het nog even bij een kleine stippel :)

Je topic ga ik even volgen. Ben benieuwd wat er uit gaat komen

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-15 13:33

Groepsapp ga ik morgen aanmaken evenals het nieuwe rooster

Puckbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 20:26

Ik heb me toegevoegd!

loadihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 21:19

Vanmiddag is Milow mee geweest naar stal en daar hoort natuurlijk ook een strenge inspectie van mijn pony bij in te kijken of die nog al zijn stippen heeft :j

Spoiler:
Milow durft dit alleen bij mijn pony. Andere paarden vind ie eng.. ook weet hij heel goed dat het niet mag bij andere!

Afbeelding

Afbeelding

Als laatste niet geheel onbelangrijk.. De goedkeuring. Alle stippen zitten er nog op *\o/*
Afbeelding

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-15 13:28

Bij deze het rooster voor die dag.
We verzamelen om 09:45 bij restaurant Skeef en lopen vanaf daar met zijn allen richting het strandje. Ieder model heeft 15 minuten met iedere fotograaf (is voldoende)

Van 11:30 tot 12:00 is er een pauze voor de fotografen.

Om 12:00 zal de middag groep beginnen, zij kunnen gewoon naar het strand toe komen.
De fotografen dienen zelf hun lunch te regelen.

Afbeelding

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 17:58

Duidelijk schema, strakke planning. Hopelijk is het net zo mooi weer als vandaag!

Hoeveel GB nemen jullie aan geheugenkaartjes mee?
Laatst bijgewerkt door it_is_me op 09-03-15 18:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-15 18:04

it_is_me schreef:
Duidelijk schema, strakke planning. Hopelijk is het net zo mooi weer als vandaag!

ja ik heb 2x eerder een meeting gehouden en zo'n schema werkt het best, loopt niemand door elkaar heen en heeft iedereen evenveel tijd bij de fotografen

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 22:30

Ik neem 1 geheugenkaart van 8 GB mee en 1 van 16. Heb er nog nooit te weinig aan gehad. Red het vaak gewoon met die van 16.

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 22:47

Dan moet ik het wel redden met 1 kaartje van 16gb. Ik ben er alleen in de ochtend.