TS: Ik heb je toch een PBtje gedaan met aanmelding voor reserve fotograaf. Wellicht vallen er zoveel af dat ik alsnog mee mag/kan! Niet geschoten is altijd mis
Naoom_
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-15 20:48
De lijst is weer up-to-date.
Graag zie ik van elk model uiterlijk 20 april enkele foto's met outfit!!
Ik zag hele gave foto's voorbij komen Aster, je staat er prachtig op!
Ik heb deze week tentamens, van het weekend zal ik je even een pb sturen Minh. Ben bang dat ik die pb uit het oog verloren ben, maar zal je nog toevoegen aan de lijst.
DShots
Geplaatst: 13-04-15 12:57
Naoom_ schreef:
Ik zag hele gave foto's voorbij komen Aster, je staat er prachtig op!
Ik heb deze week tentamens, van het weekend zal ik je even een pb sturen Minh. Ben bang dat ik die pb uit het oog verloren ben, maar zal je nog toevoegen aan de lijst.
Nee hoeft niet hoor Demi, heb de up to date lijst in m'n kladblok staan en het heeft geen haast, aangezien het nog meer dan een maand duurt voor de meeting is. Zal de pb ook even opzoeken van het weekend.
Ik sta reserve model, maar helaas moet ik afzeggen. Ik ga namelijk een dag voor de meeting op vakantie. Vind het erg jammer, ik had namelijk graag mee willen doen mocht er iemand uitvallen, maar mijn vakantie is ook leuk Hopelijk gaan jullie deze meeting nog een keer organiseren en mag ik dan mee, want ik vind het nu al helemaal top geregeld en er komen super leuke ideeën voorbij! Ik blijf het topic in ieder geval volgen voor het resultaat, ben erg benieuwd!!
Naoom_
Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-15 13:06
De lijst is bijgewerkt. Jammer Priisss, maar op vakantie gaan is geen straf!
Ik heb helemaal niet doorgehad dat dit in het pinksterweekend valt! Ik ga dan een weekend weg met de familie! Ik moet me daarom hierbij helaas afmelden! Gelukje voor 1 vd reserve! Heel erg sorry! En veel succes en plezier!
Ik heb onverwachts As zaterdag een wedstrijd. Ik hoef er niet per ce heen maar het heeft wel heel erg mijn voorkeur, dus mocht er een model zijn om in te vallen zou ik dat heel fijn vinden
Naoom_
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-15 07:33
Undefined schreef:
Ik heb onverwachts As zaterdag een wedstrijd. Ik hoef er niet per ce heen maar het heeft wel heel erg mijn voorkeur, dus mocht er een model zijn om in te vallen zou ik dat heel fijn vinden
Ik moet al een model regelen voor inval, denk niet dat nog 1 me ook gaat lukken.
Wat ik soms niet snap bij mensen die afmelden. Die een reden hebben, om onder de meeting uit te komen. Geld natuurlijk niet voor de gene die een goede reden hebben
Bij ons op stal zijn er ieder jaar wedstrijden, als je aan alle meedoet doe je mee voor de prijzen. Ik zou door omstandigheden eerst niet mee kunnen doen met mijn vaste paard maar nu wel, als ik deze wedstrijd mis doe ik dus niet mee voor de prijzen. Is voor mij genoeg reden om dat liever te doen