Máár we hebben thuis momenteel geen wei maar een zwembad en daar moet die van mij ook gewoon in dus wellicht is die inmiddels genezen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yvank_ schreef:Dag later reden we daar ergens in het bos lag er een enorme plas, nee daar kon hij absoluut niet door! Sprong die maar in een droge sloot![]()
Máár we hebben thuis momenteel geen wei maar een zwembad en daar moet die van mij ook gewoon in dus wellicht is die inmiddels genezen
Maaaarije schreef:Als we niet naar canadameer mogen, spartelvijver is afgesloten toch?? Volgens mij staat daar al helemaal een hek om heen.. Maar weet ik niet 100 % zeker
Tigress schreef:Ik wil de prikpaaltjes wel in het water plaatsen als dat nodig isIk bagger in december nog door waterplassen heen op blote voeten, dus dat is geen probleem
Even inderdaad handig om kort te sluiten wie paaltjes heeft
saskiaojan schreef:Spartelvijver, van dat hek heb ik een sleutel.... Parkeren bij het Canadameer, via het fietspad, oude ruiterpad kom je na 5 min lopen bij een hek.... Dan ben je er al bijna, zal vrijdag als het mooi weer is wel eens gaan kijken hoe de natuur er daar nu uitziet te paard.
NienSCHaap schreef:Tigress schreef:Ik wil de prikpaaltjes wel in het water plaatsen als dat nodig isIk bagger in december nog door waterplassen heen op blote voeten, dus dat is geen probleem
Succes ik heb het ook gedaan in punthorst en in havelte ik bied me nu niet aan