Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Citaat:Zonsondergangmeeting Leusden
Zaterdag 02 Mei 2015, +/- 19:00 (precieze tijd volgt)
Landgoed Den Treek/Henschoten
Aanmelden voor zowel model als fotograaf kan is niet meer mogelijk!
Alle aanmeldingen die nu nog komen, zullen automatisch naar de reservelijst gaan.
Fotografen
- Marjoow/Marjolijn ~ MBShots ~ Website | Facebook
- Bellatrix/Marlies ~ Marlies Trap Fotografie ~ Website
- WildDreams/Sharon ~ Wild Dream Shots ~ Website | Facebook
- Astor/Melissa ~ Bri'Chel Fotografie ~ Website | Facebook
- deniseqn/Denise ~ Denise Nijland Fotografie ~ Website | Facebook
- Lauke/Lauke ~ Laukefotografie ~ Website | Facebook
- FD_horses/Megan ~ Megan Bakker fotografie ~ Website
- Bellavie/Martine ~ Fotostudio Bellavie ~ Website & Facebook
Reservelijst
- jenne/Jennefer ~ Silver-Emotion ~ Website | Facebook
- JorisDy/Dyanne ~ Dyanne Fotografie ~ Facebook
- karlli/Karlijn ~ SOL Fotografie ~ Website
- Valanee/Anouk ~ Anouk Lubbers ~ Website & Facebook
- Blitz22/Marcella ~ MVZFotografie ~ Website | Facebook
- xJikke/Jikke ~ Jikke Patist Fotografie ~ Flickr Pagina
Modellen de fotografen moeten nog stemmen op de modellen
- Marleen_vA/Marleen ~ Jitze ~ Fries*Belgisch Trekpaard ~ [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- Tinkermuts ~ Dax ~ Tinker ~ [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- fleur_yen/Fleur ~ Burana ~ KWPN/Bruin ~ [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- AnneM_Ajax/Annemarie ~ Ajax ~ KWPN/Voorheen M, nu opbouwen ~ [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
Reservemodellen
- M_D_H/Desiree ~ Gillian Joe ~ Tinker/Beschikking over meerdere jurken ~ Foto's volgen
- Anneee__x/Anne ~ Okki ~ Fjord ~ Beetje vrijheidsdressuur, rijden met neckrope ~ [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
Citaat:Ja ik kan. Alleen weet ik niet of het interessant is voor jullie. Hij heeft begin van het jaar een peesblessure opgelopen en staat nu pas op 15 minuten draven.
Hij kan mee, maar hierdoor is hij wel dik en spierloos. Zn knappe hoofd heeft hij gelukkig wel nog steeds![]()
Laat maar weten of je me nog mee wil. Wel graag een paar dagen van te voren als het kan. Heb geen eigen trailer namelijk.

fleur_yen schreef:Hallo allemaal, Burana en ik stonden eerst reserve, maar superleuk dat wij mee kunnen
Ik heb al wat na zitten denken qua stijlen ect, zelf kan ik wel even een paar kasten overhoop halen en op zoek gaan naar wat jurken. Verder is een cowboystijl (blousje, spijkerbroek, hoed en laarzen) geen probleem, echter heb ik niet echt een bijpassend paard daarvoor
Qua tuigage ben ik ook vrij saai, ik heb een mooi bruin hoofdstel, of een zwarte met een lakneusriem. Geen idee wat fotografen graag zien, geen idee of jullie graag een touwhalster oid zien, maar ik wil nog best internet gaan afstruinen en kijken of ik nog iets moois kan vinden
Als mensen verder nog andere ideeën of opties hebben hoor ik het wel
anneM_Ajax schreef:Sorry dames, het ging net niet helemaal goed. DA is geweest, hij is per direct compleet afgekeurd. Mag hem een half jaar op het land gooien om te kijken of dat gaat. Zo niet dan moet ik een beslissing nemen.
Dus ik kan toch niet komen, het spijt me!

Citaat:Zonsondergangmeeting Leusden
Zaterdag 02 Mei 2015, +/- 19:00 (precieze tijd volgt)
Landgoed Den Treek/Henschoten
Aanmelden voor zowel model als fotograaf kan is niet meer mogelijk!
Alle aanmeldingen die nu nog komen, zullen automatisch naar de reservelijst gaan.
Fotografen
- Marjoow/Marjolijn ~ MBShots ~ Website | Facebook
- Bellatrix/Marlies ~ Marlies Trap Fotografie ~ Website
- WildDreams/Sharon ~ Wild Dream Shots ~ Website | Facebook
- Astor/Melissa ~ Bri'Chel Fotografie ~ Website | Facebook
- deniseqn/Denise ~ Denise Nijland Fotografie ~ Website | Facebook
- Lauke/Lauke ~ Laukefotografie ~ Website | Facebook
- FD_horses/Megan ~ Megan Bakker fotografie ~ Website
- jenne/Jennefer ~ Silver-Emotion ~ Website | Facebook
Reservelijst
- JorisDy/Dyanne ~ Dyanne Fotografie ~ Facebook
- karlli/Karlijn ~ SOL Fotografie ~ Website
- Valanee/Anouk ~ Anouk Lubbers ~ Website & Facebook
- Blitz22/Marcella ~ MVZFotografie ~ Website | Facebook
- xJikke/Jikke ~ Jikke Patist Fotografie ~ Flickr Pagina
Modellen de fotografen moeten nog stemmen op de modellen
- Marleen_vA/Marleen ~ Jitze ~ Fries*Belgisch Trekpaard ~ [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- Tinkermuts ~ Dax ~ Tinker ~ [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- fleur_yen/Fleur ~ Burana ~ KWPN/Bruin ~ [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- M_D_H/Desiree ~ Gillian Joe ~ Tinker/Beschikking over meerdere jurken ~ Foto's volgen
Reservemodellen
- Anneee__x/Anne ~ Okki ~ Fjord ~ Beetje vrijheidsdressuur, rijden met neckrope ~ [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]