Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maj0 schreef:martine0503 schreef:Ik persoonlijk vind dat ieder die met paard naar de cross komt, ongeacht niveau of groep, gewoon op de foto moet komen. Ikzelf weet hoe leuk dat is. Tuurlijk is het voor een fotograaf gaaf als de hoge hindernissen worden gesprongen, maar ik haal er net zoveel voldoening uit als een beginnend crosser zijn eerste hindernissen springt en daar van geniet of een angst overwint. Die foto's zijn misschien uiteindelijk nog waardevoller dan de spektakel foto's (al geniet ik daar ook erg van)
Vind ik leuk!
Citaat:Crossmeeting Ede/De Valouwe
Zondag 15 Maart 2015
Aanmelden voor zowel fotograaf als model kan nog tot 15 Januari 2015!
Hierna zal uiterlijk 17 januari de fotografenlijst bekend gemaakt worden, waarna deze een week de tijd hebben om te stemmen. Ik wil dan uiterlijk 26 Januari de modellenlijst bekend hebben
Fotografen - Wordt nog geloot
- Marjoow/Marjolijn - MBShots - Website & Facebook
- xxPaige/Paige - Paige Wilschut Photography - Website & Facebook
- Antano/Elise - Elisefotografie - Website
- emmaudb/Emma - Geen site/ wel spiegelreflex
- martine0503/Martine - MartineFotografie - Website
- Bellatrix/Marlies - Marlies Trap Fotografie - Website
- Yvanka_/Yvanka - Yvanka de Lange Fotografie - Website & Facebook
- Jinte/Mariska - Mariska Pictures - Website
- Balou_K/Daphne - deBruijnFotografie - Facebook
- Kylalover/Vivian - Vivian Tusveld Fotografie - Facebook
- xFace/Luka - Groeneveld Fotografie - Geen website of Facebook
- E_v_a/Eva - // - Geen website of Facebook
Modellen
Groep 1Wim zal in de eerste groep zelf ook mee rijden om wat sprongetjes voor te doen.
- Freggle_Eddy/Melanie - The Edge/L - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- /Chelsea - Mo Diégo/L - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- Davinci2412/Karen - Victor - NRPS/B/L - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- Erica - Corlando - [ Afbeelding ]
- Max - Max Imiliano - Hannoveraan/L - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
Groep 2 - Wordt nog gestemd
- M_D_H/Desiree - Gillian Joe - Tinker/B/L - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- Calanddra/Jennifer - Bart/BB - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- maj0/Marjolein - Zalina - KWPN/BB (Springen B/L) - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- Snackie/Andrea - Jaron - Tinker/BB - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- Susanh & Nostra/Susan & Harm - Chaplin du Keske Z - Zangersheide Stamboek/L - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- HTM/Hannah - Valentino - Fries*KWPN/BB(M dress) - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- Moppie_/Monique - Travis - Paint*Haflinger/BB - [ Afbeelding ]
- Sunneva/Eline - Carrowban Dutch X - Irish Sporthorse/B SGW - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- EsraKirstie/Esra - Precious Naza - KWPN/B/L - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- Danij/Sharon - Silver - Andalusier/B - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- Amber_/Amber - Ilan - Bonte pony/B paarden - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- _Caithlynn/Caithlynn - Diekata - KWPN/B - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- EdkingEnzo/Floor - Ed King - KWPN/Ervaring met crosshindernissen, geen niveau - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- renate85/Renate - Ben - Tinker/BB - *Foto's komen nog*
- Toushie/ - Esprit V - KWPN/BB (B) - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
Groep 3 Bedoeld voor modellen die de lijst niet gehaald hebben en toch graag een crossles willen rijden. Fotografen zijn niet verplicht te blijven, maar we vinden het wel tof als je dat doet!
- Marjoow/Marjolijn - Winston - Fjord/BB - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
TurboTinker schreef:Hebben de fotografen ook genoeg accu's bij dan?
Wbt niv. Op de treekhoeve spring ik alles mee, maar een meter hoge hindernis in de cross zal ik niet durven. Gelukkig is er begeleiding bij, dan ga je vaak net wat makkelijker over je grenzen heen.
TurboTinker schreef:Gelukkig!toch apart. Wendela Schlimmer crosst toch ook hoog niv? Dan zou je ook pittige sprongen verwachten?