Aaah, dat zou echt super zijn, dankje! Als mijn trein er 9:50 is hebben we genoeg tijd toch?
tesseke
Geplaatst: 18-12-14 19:45
Spijtig dat jullie zo vroeg beginnen. In de openingspost staat vroege middag. 10.15 haal ik nooit, ik heb met een vriendin afgesproken om vanaf 8 tot 11 te werken voor school aangezien zij maandagochtend op reis vertrekt voor de rest van de vakantie.
Er zaten anders echt wel leuke modellen tussen en had er echt zin in.
Tjah, voor mij zou het niet perse een probleem zijn om alleen te fotograferen. Dan kan diegene met wie ik ben wel met diegene waar jij mee fotografeert en dan kan je ook alleen 's middags komen. Tis maar een idee. Maar anders red je het nooit qua tijd.
Vanaf de middag is voor mij te doen. Maar dan hebben de modellen in de voormiddag wel minder foto's. Dan lijkt het mij eerlijker dat ik iemand anders de kans geef om een hele dag mee te gaan en een reservefotograaf laat meegaan?
Even nog een paar handige vragen, vooral aan de organisatoren. Zit er een minimum en/of maximum aan de foto's die je mag/moet afleveren? Dat lijkt mij namelijk wel fijn! Verder, is er nog een minimum prijs waarvoor je bestanden/foto's mag verkopen? Een vaste prijs is wellicht ook wel handig? Dan is het wat dat betreft in ieder geval wel eerlijk.
Over aantal foto's Deetjeeuh , lijkt ons een max van 15 wel prima en een min van 5. En over de prijzen, ik heb eigenlijk altijd met alle meetings die ik georganiseerd heb gekozen voor gewoon de eigen prijs van de fotograaf omdat er anders altijd wel iemand is die het er niet mee eens is. Maar gratis weggeven van afdrukken of bestanden mag niet !
helaas moet ik me afmelden wat had ik graag mee gegaan baal zo , mijn moeder belde net dat de auto niet meer start iets met de computer en weet dus niet zeker of hij optijd gemaakt kan worden.hier verder geen auto met trekhaak , of zou er iemand mij en Cindy op kunnen pikken in Rijsbergen/Breda.sorry meiden had zo graag mee gegaan.
Jammer! We hebben Mieke nog een pb gestuurd of Java evt mee kan maar nu komen we eigenlijk nog iemand te kort (Feelsoproud kan maar 1 paard meenemen, frits valt nu ook af en de andere van Mieke ook en Shirley kan ook geen 3 pony's meenemen). De moeder van iliyas komt wel mee, die kan niet alleen staan dus daar kunnen we eventueel wat mee maar als jullie nog iemand kennen!
Ja voor mij word het helaas niet haalbaar om met 3 pony's te komen, wil namelijk graag ook echt fotograferen dus Iliyas is er sowieso bij met Radnah, Radnah kan bij een tekort ook gefotografeerd worden maar t is wel een oudje, maar ze kan alleen niet alleen staan vanwege haar codp
xWouter
Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-14 13:18
sMieke schreef:
Ik ben wat aan het regelen. Miss evt nog gave bereden ardenners als mijn guppy's niet kunnen
Zou gaaf zijn!
xWouter
Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-14 13:19
Deetjeeuh schreef:
We kunnen nog wel iets op fb posten? Eventueel weet ik nog wel wat groepen.
Alle beetjes helpen!
Brenda_85
Geplaatst: 19-12-14 15:12
Ze geven voor zondag ook redelijk weer op, in elk geval beste van heel aankomende week!
Anoniem
Geplaatst: 19-12-14 22:30
xWouter schreef:
Deetjeeuh schreef:
We kunnen nog wel iets op fb posten? Eventueel weet ik nog wel wat groepen.
Alle beetjes helpen!
Top, dan ga ik wat posten!
Mieke, gaaf! Of iemand eventueel met een gave hond als opvulling?
Robin_Rikkie
Geplaatst: 19-12-14 23:34
Ik heb in principe 2 honden, een bruine labrador en een gevlekte boerenfox. De boerenfox kan heel goed rennen en springen Weet alleen niet of dit handig is omdat hij er dan wel de hele dag bij moet zijn Voor degene die het willen, ik heb een facebook aangemaakt https://www.facebook.com/rikarofotografie
Na inmiddels 2 dagen hondsberoerd op bed te hebben gelegen vrees ik dat ook ik me af moet melden. Voel me zo vreselijk slap dat ik verwacht niet op tijd opgeknapt te zijn voor zondag..... Sorry meiden. Had onwijs graag mee gewild! Hoop dat jullie nog een ander model blij kunnen maken.
Jammer ubimone! Fijn dat Ches weer beter is! Hoop dat je vervoer kunt regelen! Als je dan Java ook mee kunt nemen hebben we met Radna (moeder van Iliyas) genoeg