Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Bagheera_206 schreef:Marcato schreef:Is de tijd al bekend wanneer we ong afspreken die dag?
In verband met het zonlicht, straatverlichting en de tijd dat we geconcentreerd kunnen focussen denk ik als we ongeveer het zelfde schema aan houden als de vorige keer. Iets van 14.00u op station of 14.30u in stad en 17.30u klaar en evt. hapje eten ergens.

een paar druppies kan mijne ook wel aan, maar als het echt begint te regenen niet en zo'n hoes heb ik ook niet
 een paar druppies kan mijne ook wel aan, maar als het echt begint te regenen niet en zo'n hoes heb ik ook niet                                                         

Ze konden hem vandaag niet vinden bij de AH. Al contact gehad met CameraNu en zij hebben contact met PostNL opgenomen die weer AH filiaal ging bellen, maar AH filiaal nam niet op... Dus vermoed dat het ergens tussen PostNL en AH niet goed is gegaan.
 Ze konden hem vandaag niet vinden bij de AH. Al contact gehad met CameraNu en zij hebben contact met PostNL opgenomen die weer AH filiaal ging bellen, maar AH filiaal nam niet op... Dus vermoed dat het ergens tussen PostNL en AH niet goed is gegaan.