Ik had mij ook aangemeld als fotograaf, hoe zit dat? Is er al gekozen of, heb geen mail of iets gehad.
magda_90
Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-15 20:24
De fotografen gaan mee op volgorde van aanmelding. Ik heb van jou geen aanmelding ontvangen? Wanneer heb jij je aangemeld via de website? Want bij ongewenste mail heb ik ook niks gevonden.
Die ervaring heb ik ook hoor Marga! Maar ik stond zelf ook als fotograaf op een meeting aangemeld. Dus helaas, anders had ik wel op de reservelijst gebleven hoor komt vast wel goed! Succes!
Als je het echt zeker weet hediLover dan meld ik jou met Pamba af.
FD_horses, wanneer is dat geweest? Je hebt op 8 december hier gereageerd. Er van uitgaande dat je je daarna pas hebt aangemeld, kom je toch als 13e op de reservelijst te staan.
heidiLOVER
Geplaatst: 10-01-15 22:29
Ik weet het zeker ja. Ik wil de andere organisator ook niet laten afwachten om dan misschien op het laatste moment moeten afzeggen
magda_90
Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-15 10:14
De planning is gemaakt.
Nu moet iedereen heel veel zonnedansjes gaan doen.
Hee Magda! Ik wilde even vragen op welke reservenummer ik sta. Ik stond destijds op nummer 10, maar kan geen huidige lijst vinden van fotografen, klopt dat?
magda_90
Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-15 10:01
Klopt, er gaat straks een mail de deur uit met de recente informatie.
Sorry, had ik niet gezien. Nu wel! Zie dat ik behoorlijk ver op de lijst sta, dus ik verwacht niet dat ik mee zal gaan. Maar ik hou de optie open. Gave modellen!
Het is afwachten de aankomende wegen. Bij de meeting van IJmuiden afgelopen week moesten er ook las minute nog mensen bij worden gezocht. Ook ik houd alle opties dus nog open.