Wat balen zeg... Had Des graag op de foto willen hebben....
D_Desteny
Geplaatst: 03-02-15 14:31
Ja ik baal er ook onwijs van! Maar zijn gezondheid gaat ten alle tijden voor. En hij straalt ook niet zoals hij normaal doet dus dan is het ook niet echt leuk voor jullie om hem op de foto te zetten. Morgen komt de dierenarts bloed afnemen en dan gaan we verder kijken hoe we hem kunnen behandelen.
Helaas hebben we nog wat afmeldingen gekregen, of mensen die gewoon helemaal niks meer laten horen. Wanneer de fotografen dus nog mensen weten die allicht interesse hebben horen wij dit dus graag.
Wat jammer zeg. Maar te verwachten helaas tegenwoordig.
Wat is de huidige lijst met deelnemers?
magda_90
Geplaatst: 03-02-15 19:01
Hartje schreef:
Zijn er vanuit de fotografen nog wensen voor de modellen voor zondag? Manen los manen vast, kleding eigenaren/amazones, enz ?
Sowieso matchen qua kleding, het moet wel wat bij elkaar passen dus geen knalgele dek en knalrode trui bijvoorbeeld. Liefste ook geen wit op donkere paarden. En natuurlijk schoon en netjes.
Manen: sportcoupe kan ingevlochten worden en langer mag van mij los.
Wat jammer dat er toch zoveel afzeggers zijn... Ik ben erg benieuwd naar de overgebleven modellen. En of dit dan de moeite waard is. Ik wacht het nog eventjes af
Lara
Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-15 11:50
De modellen op dit moment
Heb contact met iemand met een leuk western paardje en 2 andere mensen.
Emrys Maddox, Welsh cob hengst
Het schema ziet er dus nu zo uit In de ochtend is er plek voor een merrie/ruin in de middag alleen ruin/hengst vanwege de 2 andere hengsten (El Prado is Lusitano hengst, Emrys Maddox is Welsh Cob hengst, tevens de verassing dus )
Volgens mij stond ik als 1e op de reservelijst van fotografen en wil me hierbij afmelden.. Helaas nog steeds herstellende van gebroken bovenarm, frozen shoulder aan over gehouden en kan amper een camera omhoog houden. Niet handig om dan als reserve te blijven staan Veel plezier vast!
Even voor de modellen.. Ik neem formulieren mee en of jullie die even goed willen lezen en willen tekenen. Dit doe ik omdat ik geregeld problemen heb gehad met de foto's en zo iedereen weet waar die aantoe is.. Hoop dat dit geen probleem is.
Nouwja ik hoop dat het wel doorgaat, alles staat al klaar zo erg heb ik mij erop verheugd.
Lara
Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-15 11:28
Het gaat sowieso door, we hebben 7 modellen die wel aangaven defintief te komen, waarvan 5 de laatste week nog geregeld zijn dus die zullen nu niet ineens afzeggen hoop ik zo. Of het weer moet natuurlijk roet in het eten gooien.
Maar dat is dan echt overmacht, als het gaat gieten natuurlijk. Qua organisatie heb ik er i.i.g. de volste vertrouwen in!
D_Desteny
Geplaatst: 06-02-15 12:08
Ik voel me echt rot tegen over jullie meiden, als ik zie wat een gedoe ik jullie allemaal bezorg! Ik zit helemaal niet zo in elkaar om af te zeggen of afspraken niet na te komen. Maar ik zou op het moment echt niet weten hoe ik het anders moet doen voor Dessie. Echt 1000 maal excuses!