Dan zal ik even bij ongewenste mail kijken, heb nog niks gezien namelijk
Fu_Qi
Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-14 21:20
Geen probleem, omdat ik momenteel druk bezig ben met mijn studie. Ben ik op Bokt in de avond actief, ik lees het wel overdag alleen ik heb dan niet genoeg tijd om dingen te gaan regelen. Dat jullie niet denken, die 015 houd ons voor de gek. Lees ze het en dan negeert ze het
4. Boktnaam: Deetjeeuh Fotografennaam: Desiree-fotografie Echte naam: Desiree Camera: Nikon D3200 Website: http://desireefotografie.wix.com/desireefotografie Niveau(Beginnen/Gevorderd/Proffesioneel): Gevorderd. (Eventueel wil ik ook wel model staan, maar daar ben ik niet zo ervaren in. )
5. Boktnaam: xsaarsaar Fotografennaam: This is not another blog/Sara Bouter Echte naam: Sara Bouter Camera: Canon 550 D Website: Nog niet, voorbeelden van foto's bijv. hier, hier, hier, hier of eigenlijk überhaupt op mijn persoonlijke blog die je hier kunt vinden. Niveau(Beginnen/Gevorderd/Proffesioneel): Kan aardig overweg met mijn camera, maar weinig ervaring met het fotograferen van vreemden.
6.Boktnaam: Miracle_ Fotografennaam: SK fotografie Echte naam: S.erena Camera: Canon EOS 40D Website: In de maak
7.Boktnaam: Noukso Fotografennaam: Aajm fotografie Echte naam: Anouk Janssen Camera: Canon 1100 D Website: Nee Niveau(Beginnen/Gevorderd/Proffesioneel): Beginner
8. Boktnaam: elmo_browny Fotograafnaam:Biebz Pictures Echte naam: Bianca Pater Camera:Canon 1000D Website:www.biebz.nl en www.biebzpictures.weebly.com Niveau (Beginnend/Gevorderd/Professioneel): Gevorderd
Reserve
9.Boktnaam: Eviii_x Fotografennaam: van der Zon Fotografie Echte naam: Evi van der Zon Camera: Canon 650D Website: --- Niveau(Beginnen/Gevorderd/Proffesioneel): Gevorderd
4. Boktnaam: Deetjeeuh Fotografennaam: Desiree-fotografie Echte naam: Desiree Camera: Nikon D3200 Website: http://desireefotografie.wix.com/desireefotografie Niveau(Beginnen/Gevorderd/Proffesioneel): Gevorderd. (Eventueel wil ik ook wel model staan, maar daar ben ik niet zo ervaren in. )
5. Boktnaam: xsaarsaar Fotografennaam: This is not another blog/Sara Bouter Echte naam: Sara Bouter Camera: Canon 550 D Website: Nog niet, voorbeelden van foto's bijv. hier, hier, hier, hier of eigenlijk überhaupt op mijn persoonlijke blog die je hier kunt vinden. Niveau(Beginnen/Gevorderd/Proffesioneel): Kan aardig overweg met mijn camera, maar weinig ervaring met het fotograferen van vreemden.
6.Boktnaam: Miracle_ Fotografennaam: SK fotografie Echte naam: S.erena Camera: Canon EOS 40D Website: In de maak
7.Boktnaam: Noukso Fotografennaam: Aajm fotografie Echte naam: Anouk Janssen Camera: Canon 1100 D Website: Nee Niveau(Beginnen/Gevorderd/Proffesioneel): Beginner
8. Boktnaam: elmo_browny Fotograafnaam:Biebz Pictures Echte naam: Bianca Pater Camera:Canon 1000D Website:www.biebz.nl en www.biebzpictures.weebly.com Niveau (Beginnend/Gevorderd/Professioneel): Gevorderd
Reserve
9.Boktnaam: Eviii_x Fotografennaam: van der Zon Fotografie Echte naam: Evi van der Zon Camera: Canon 650D Website: --- Niveau(Beginnen/Gevorderd/Proffesioneel): Gevorderd
Ligt dr denk ik ook een beetje aan wat voor weer het is qua temperatuur qua kleding Hier wordt nog een dilemma qua krullen of stijlen
Ik ga proberen auto te fixen voor die dag, is alleen even afwachten wat fysio zegt, als ik groen licht krijg voor wedstrijden dan willen ze me waarschijnlijk eerst minuten laten maken op zaterdags bij t tweede. Maar daar weet ik als het goed is morgen meer over
xSaarSaar
Geplaatst: 10-11-14 00:02
Deetjeeuh schreef:
evelien1000 schreef:
Misschien is het leuk als alle modellen een eigen/ander thema hebben?
Dat lijkt me inderdaad ook wel erg tof!
Lijkt mij ook leuk! Sowieso lijkt een thema me wel handig, dan weet je als model een beetje in welke richting je moet denken qua kleding en als fotograaf qua moodboard/poses.
Grote kans dat ik niks kan met het thema Heb niet zo'n uitgebreide kledingkast. En verder dan haar invlechten kom ik niet.
xSaarSaar
Geplaatst: 10-11-14 00:10
Weet niet of jullie Cabbage and Roses kennen? Persoonlijk vind ik de sfeer in hun lookbook voor deze herfst heel gaaf en het lijkt me tof om zoiets uit te werken. Kleding is misschien een beetje tuttig, maar de modellen zo 'naturel' vind ik prachtig! Dat heb ik veel liever dan dikke lagen make-up en over-the-top kleding. http://www.cabbagesandroses.com/igaller ... rettyPhoto