Marit schreef:Hebben jullie nog fotografen nodig? Aangezien het voor mij letterlijk zowat naast de deur is zit ik toch te twijfelen niet gewoon even mee te doen..
Altijd leuk!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
margjex schreef:Astor schreef:Ben erg benieuwd naar het schema? En is het niet beter dat alle fotografen gewoon alle modellen op de foto kunnen zetten?
Lijkt me wel zo eerlijk?
Jaa dat lijkt me inderdaad ook beter!
DewiRox schreef:Hoe vroeg denk je te beginnen met de ochtend eigenlijk? Ik bedenk me net dat ik zaterdag moet werken en dat wordt snel een uur of 2/3 's nachts. Nu is dat niet zo'n heel groot probleem, maar mocht het toch nog mogelijk zijn, wil ik anders ook wel 's middags.
Manou_xxx schreef:ja hahah op topics gereageerd van een maand oud waar niks in werd gezegdbobo2000 schreef:hehe ik kan nu eindelijk ook hier reageren
bij deze zal ik me zelf even voorstellen!
ik ben Danique 13 jaar en ga mee als fotograaf! ik beschik over de volgende apparatuur nikon d3000 met 18-200 lens
site:https://www.facebook.com/pages/Danique-Put-fotografie/581198438668723?ref=hl
ik heb er zin in tot zondag!
Danique heeft even heel Bokt volgespamd om te kunnen reageren hoor! Hahaha. Gelijk even je nieuwe lens presenterenKun je mooi testen Zondag!
Citaat:Ik zou graag de hele dag meegaan als fotograaf! Geloof Marit ook?