Ik bedoel dat Dshots zich elke x op het laatst afmeld, dan weer aanmeld, om zich vervolgens weer af te melden. Dat heb ik al eerder tegen haar gezegd, vandaar!
Ja en dat heb een reden
Dat heeft bij jou nooit een reden Demi
DShots
Geplaatst: 23-11-14 18:50
chelle_dora schreef:
DShots schreef:
Ja en dat heb een reden
Dat heeft bij jou nooit een reden Demi
Nou helemaal wel hoor, en dat snap je denk zelf ook wel he waarom ik niet kom
Omdat je je vervoer niet regelt, je laptop stuk is, Je camera het weer niet doet of je kanariepiet vermist is of omdat je de modellen de moeite niet waard vind denk ik k ga er bij deze voor t gemak ook vanuit dat je niet op de ouddorp meeting komt, had er al een beetje rekening mee gehouden
Weten jullie trouwens nog producten etc. die je kunt gebruiken om de manen van je paard witter te krijgen? Ik zie het niet zo zitten om zijn manen te wassen met die kou en hij is ook nog eens geschoren, zijn staart wassen is geen probleem maar die manen..
Yinthee
Amadeus <3
Geplaatst: 24-11-14 01:01
Van die witspray? Cowboy Magic Greenspot Remover, Leovet Milton Spray, CDM Coat Whitener, Equiskin.. En zo heb je er vast nog meer haha. Houtskool schijnt ook te werken.. Zelf nooit geprobeerd.
hmm oke.. is er mogelijkheid tot los? welk stukje zitten we precies? paar rij foto's vindt ik ook erg leuk.. alleen moet ik dan wel achter een "brave" aan zeg maar..
voorkeur gaat uit naar eerst los (of ad lijn) is ze gelijk der energie beetje kwijt.. en dan er op
Wat willen de fotografen graag om zien bij die van mij? (Bruin)Leren halster, touwhalster, nylon halster, Western hoofdstel, dressuur hoofdstel, welsh show hoofdstelletje of niks