Chico is dit weekend weer geschoren. Als het goed is hoeft hij dan niet weer voor de fotoshoot.
@ sannerebel, de foto van Chico is volgens mij vorig jaar door jou gemaakt in Middenbeemster
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mijn voorkeur is wel geschoren vind ik zelf mooier en paarden met korte manen knotjes en paarden met lange manen los
EJuniorJoost schreef:leuke paarden! heb er zin inmijn voorkeur is wel geschoren vind ik zelf mooier en paarden met korte manen knotjes en paarden met lange manen los
Dat is een beetje sneu! Ze staat gewoon zonder deken de hele dag en dat houden we ook graag zo. Maar ik merk wel dat als ze al een beetje aan t werk is geweest dat der vacht een stuk minder is. Ik zal haar wel even longeren van tevoren

sindsdien is hij nogal wantrouwig.
Wij willen mooie foto's, dus een net paard, maar jij moet je paard wel terug herkennen.
Dit is ook fijn als je nog bezig bent met je foto's en er toch al een paar wil showen, en het is leuk elkaars resultaten te kunnen zien. Voor deze site ontvangen alle fotografen inloggegevens. Tevens maak ik een pagina op die site waar de fotografen hun info, zoals contact, website en nabesteltarieven neer kunnen zetten.

ik zal nooit zeggen dat ie goed luistert mijn hond maar hij speelt alleen met mijn paarden en andere paarden blijft ie aardig weg.
en mijn pony gaat dan ook alleen met een beetje grote honden xD 
We moeten dus een klein stukje lopen vanaf de parkeerplaats, en ik vraag iedereen dan ook om te wachten tot alle deelnemers van je groep (ochtend/middag) aanwezig zijn zodat er maar één keer gelopen hoeft te worden en er geen mensen verdwalen
. Ook moeten alle spullen , dus evt. zadel etc. gelijk meegenomen worden naar de plek, er is geen tijd voor om terug naar de parkeerplaats te gaan! Ook als je te paard komt wil ik evengoed verzamelen op de parkeerplaats

XxJustinexX schreef:Hierbij de lijst Up to date!
Modellen
1.KylaLover - Rozita van de Rijsdijk (merrie) - Klik
2.XxJustinexX - Blacky (merrie) - Klik
3.daphiena - Bono (ruin) - Klik
4.gaucho - Fuego (ruin)- Klik
5.Mosh - Chico de Campari (ruin) - Klik
6.loadihra - charlie (ruin) - Klik
7.NaomixAline - Aline (merrie)- Klik
8.Saleentje - Une D'iloni (merrie) - Klik
Reserves:
1.maximexfleur - Katie (merrie)- Klik
2.ivy_power89 - Barock pinto (hengst), 3 jaar - Klik