Oké 7 fotografen, is het goed als we bepaalde personen samen zetten om te fotograferen bij 1 model? Iemand een voorkeur welke fotograaf wil samenwerken? Anders wordt het te druk met 7 modellen.
Vanaf nu is het trouwens wel gesloten, ga zo beginnen aan het tijdschema!
Leuk thema! Maar hier draait het vooral om kleur... Misschien een ideetje voor nog een aparte shoot te doen? Zou ik ook erg zien zitten!! Ik wil je er graag nog bij laten, maar dat worden teveel modellen.. Sorry
minikatje
Geplaatst: 27-10-14 20:49
_mexx_lady_ schreef:
Tuurlijk, 6 fotografen zijn altijd welkom!
Dan is er nog plaats voor 1 model!!!
Ah, omdat je dit zei Wilde het eerst even uitwerken op een meeting en daarna misschien een nieuwe meet starten. Qua kleur kun je het zo gek maken als je wil met make-up, veren, kapsel
Misschien al een nieuw topic aanmaken maar dan met een datum voor na november? Wil me hier in ieder geval wel voor inzetten vind het een super gaaf thema!
Maakt mij niet uit.. mocht je me met iemand samen zetten dan graag met callychanel aangezien zij ook met een nikon fotografeert en ik me nieuwe lens nog moet uitproberen
Heb nu SalliBalli bij callychanel gezet maar misschien dat we op de shoot zelf ook nog onderling kunnen wisselen zodat je bij iemand staat als iedereen dat oké vindt?
_mexx_lady_
Geplaatst: 01-11-14 15:57
Dit is het voorlopige tijdschema. Als iemand nog suggesties heeft of dingen wil wisselen laat het dan even weten. Bij nader inzien hoeven er geen fotografen per 2! Foutje in de telling.
Als iemand nog een visagiste weet ( misschien 2 ? ) die mee willen dan zou dat leuk zijn!
Ja lijkt me wel goed om het daarna te doen Misschien dat je tijdens de pauze ook kan switchen van outfit moest je niet willen dat je goede kleding vies wordt ofzo
Nog niks bekend. Ik had een voorstel gedaan om eventueel een locatie te zoeken waar je binnen én buiten kan fotograferen. Het is eind november en kan dus redelijk koud en nat worden. Dan zou het wel fijn zijn als we ergens binnen kunnen zitten.