Fijn dat er zo veel mensen zijn die aanbieden om mensen mee te nemen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XxJustinexX schreef:Ik heb even contact met suus over de paaltjes. Misschien kan zei ze voor de ochtend alvast meenemen. Mits ze niet te dicht bij de zee en in t water (ook geen pierenbad) worden gezet. Daar heb ik namelijk al nare ervaringen mee dus dat wil ik gewoon echt niet meer (en mijn draden vinden dat zeewater ook niet heel leuk want dat is gewoon schrikdraad en daar zit ijzer doorheen).
XxJustinexX schreef:Jaa, je hebt ook wel eens dat ze graag een stukje pierenbad erbij willen, maar dat heb ik liever ook niet (voor het matteriaal) En dan kan ik hoogstwaarschijnlijk ook niet meedoen met losgooi foto's, want ponylief die hoeft maar een drupje water te voelen aan der voetjes en ze gaat languit![]()
XxJustinexX schreef:Haha, nouja het is niks ernstigs, maar pony houd er echt onwijs van om lekker een dikke vette rolpartij te houden in waterplassenZe laat zich zo plons in een keer vallen, ze geeft je niet eens een waarschuwing haha is een beetje zonde als ze in het water en blubber gaat liggen rollen
![]()
Haha en de losgooi foto's zijn juist de foto's die ik echt nog graag een keertje zou willen hebben
FR_Foto schreef:XxJustinexX schreef:Haha, nouja het is niks ernstigs, maar pony houd er echt onwijs van om lekker een dikke vette rolpartij te houden in waterplassenZe laat zich zo plons in een keer vallen, ze geeft je niet eens een waarschuwing haha is een beetje zonde als ze in het water en blubber gaat liggen rollen
![]()
Haha en de losgooi foto's zijn juist de foto's die ik echt nog graag een keertje zou willen hebben
en als je er met een zweep achteraan gaat?
XxJustinexX schreef:Heeft totaal geen nut, zowieso ga ik niet onnodig opjagen(zal ook wel wat moeite kosten haar aan het lopen te krijgen met losgooien, mevrouw is niet zo gauw onder de indruk. Wel een uitdaging voor fotografen met portret foto's, reflectie scherm helpt voor geen meter die vind ze alleen maar mooi je kan hem zelf om der hoofd heen vouwen de droogkloot haha) Maar zolang er geen water in de paddock is is t prima toch?