maar even zien of dat kan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar even zien of dat kan
En na andere meetings neem ik liever niet meer mijn paaltjes mee maar als het moet kan ik ze meenemen. Ik heb er 20 en genoeg draad voor 3 lijntjes. 
.
tot hoelaat duurt het als je in de ochtendgroep zit?
magda_90 schreef:In overleg met de TS geef ik mij onder voorbehoud op voor deze meeting. In principe heb ik mij opgegeven voor een andere meeting, maar mocht deze niet doorgaan dan wil ik graag mee met deze. Ik heb namelijk de 28e nu gereserveerd voor een meeting en de auto ook. Vandaar dat ik dacht dat het wellicht zo kon.Als jullie dit maar een rare gedachte vinden of het er niet mee eens zijn, willen jullie het dan laten weten?
Citaat:FOTOGRAFEN
boktnaam | naam | website
1. ilsexxx | Ilse | ilsajinfocus.tk
2. Ketly | Marianne | mariannevanderkooi.nl
3. Cynn | Cynthia | cynnfotografie.weebly.com
4. Sani | Sandra | sterstalfotografie.weebly.com
5. ClaudiaDer | Claudia | claudiadermois.weebly.com
6. magda_90 | Magda | http://www.makwafotos.nl (o.v.b.)

. We horen het vrijdag van je!
. Ook zijn de pauzes om op schema te blijven voor als het even uit loopt oid.
!
. Ben je het niet eens met het schema, dan is het misschien beter voor jou om zelf een fotomeeting te organiseren, heb je de touwtjes zelf in handen
. Het is al een heel werk om dit allemaal voorelkaar te krijgen en er is heus over nagedacht hoe de planning in elkaar moet steken, of het nou gebruikelijk is of niet.
' neerzetten. 
Uiteindelijk doen we allemaal mee voor ons plezier. Evt kunnen de pauzes ingekort worden tussen de modellen zodat we meer tijd hebben om op te zetten en rijfoto's te doen. Is iedereen het daar mee eens?