Fotomeeting Zeegse - zondag 21 september 2014

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hollyfield

Re: Fotomeeting Zeegse - zondag 21 september 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 21:17

Ik heb nog niet eerder meegedaan aan een fotomeeting, en vraag me af wat er precies verwacht word. Ja ik moet foto's maken :P dat is me duidelijk ;) Maar hoeveel foto's worden er verwacht binnen hoeveel tijd en krijgen de eigenaren van de modellen de foto op origineel formaat zonder merk of alleen op web fotmaat met merk ?

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 21:19

Alleen webformaat met watermerk, zodat iedere fotograaf evenveel kans heeft op nabestellingen. Verder kan ik er geen antwoord op geven.

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 21:21

Meestal is er geen minimum, want ja, het kan zijn dat een model bijna niet stil zit, of dat je foto's achteraf minder goed blijken dan gedacht. Minstens 1 foto is wel verplicht. Het verschilt per meeting. Ik verstuur over het algemeen 8-15 foto's. Beter 3 hele goede foto's, dan 10 redelijke!

Met logo, webformaat :)

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 21:59

DrawnHorse schreef:
Heb je eventueel een foto van je hem met dat hoofdstel om? Touwhalster is ook geen ramp. Een bloem zou ik los mee nemen en per fotograaf bepalen of hij erin kan.

Elvi heb je een foto met hoe Zorro eruit ziet met zijn sportcoup?

Ik kan wel een foto maken morgen. Maar hij kauwt nog erg veel, omdat hij nog niet vaak hoofdstel in heeft gehad en dat vond ik eigenlijk ook weer zonde voor de foto's. Zal morgen kijken of ik een foto kan maken.
Ik heb ook een pony showhalster, maar ik ben bang dat die te groot is, zal morgen even passen.

DrawnHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 22:08

Ik ben benieuwd naar de foto's van morgen. Hoop voor je dat het showhalster dan past.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-14 22:16

Alle deelnemers ontvangen nog uitgebreidde Pb :) Ik wacht eerst even af of er protest komt op de ochtend - middag indeling ;)

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 11:45

Ik ben heeeel blij met de middag :P

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 22:30

DrawnHorse schreef:
Ik ben benieuwd naar de foto's van morgen. Hoop voor je dat het showhalster dan past.

Het showhalster past helaas niet, met geen mogelijkheid haha :P
Hoofdstel heb ik even een foto van gemaakt, dat is de volgende:
Afbeelding

Maar persoonlijk vind ik dat niet zo mooi. Nu had ik zelf zo iets van een mooie leren halster, dus ik wou een bruin leren halster met studs bestellen. Is dat misschien een beter idee?

DrawnHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 22:46

Bruin past inderdaad wel beter.

Ik heb zelf geen idee hoe die halsters er uit zien, dus ik kan daar helaas geen antwoord opgeven.

nanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 08:12

Jorinda schreef:
Ik ben heeeel blij met de middag :P

Ik ben ook heeeel blij met de middag. Dan hoef ik tenminste niet om vijf uur op te wezen om op tijd in Zeegse te kunnen zijn :-)

Elvi_Elisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 11:43

Afbeelding

DrawnHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 11:47

Hmmm. Ik weet het niet. Vind beide wel mooi.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 14:10

Haha :P Ik hoef dan niet om 5 uur op om Caspian te fatsoeneren. :') Die was ik zaterdag, maar dat kan zondagochtend nog wel een keer opnieuw op de benen waarschijnlijk. :+

nanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 14:32

Ik ben ook wel benieuwd wat de fotografen liever hebben. Losse manen of netjes in knotjes? En wat voor kleur dekje is handig? Wit, roze, paars, zwart, rood, gestreept of geruit?

Ik heb verder met Felix geen meeting eerder gehad dus qua ideeen......weet niet zo goed waar ik aan kan denken. Met een schriktraining heb ik wel een vlag over zijn hoofd gehad en opblaasdier om zijn hals, maar toen stond ik er wel naast :-) pionnetje op zijn rug/oor kan ook. En ik wil wel kijken hoe hij op een paraplu reageert. Oh ja ik kan ook via zijn kont afglijden als hij relaxed is...

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 16:14

Het gaat mij meer om leuke composities voor op de foto's, niet om zoveel mogelijk op zijn rug neer te leggen hahahaha, maar leuk dat ie daar niets om geeft! Dat kan niet elk paard!

Dat op de rug liggen is wel leuk! Daar kunnen we/kan ik wel wat mee!

Ik weet zo 1 2 3 niet welk paard bij wie hoort, dus heb je een sportpaard type? En sportcoupe? Dan mogen de manen van mij wel in knotjes! Is het nou een paard die prachtige lange manen heeft, dan heel graag los!

Dekjes, hmm.. Wit roze en paars ben ik niet zo van.. Gestreept (geruit misschien ook wel) trekt naar mijn mening te veel aandacht. Wat voor kleur is je paard? Dan kunnen we beter beslissen! Zwart valt misschien wat weg tegenover de kleuren van het zadel haha.. Maar ik denk dat dat wel het mooiste staat op de foto. Gewoon je paard en jezelf niet te druk aankleden, beetje dezelfde kleuren. Trekt dus bijvoorbeeld geen blauw bij geel aan, of groen bij rood.. :+

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 16:15

Elvi_Elisa schreef:

Gaaaf dat gele dekje!! Staat m heel erg mooi!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 16:32

Jorinda schreef:
Kan zonder hoor :) Dan laat ik die lekker thuis liggen. Ik vind zelf het zwarte hoofdstel hem veel chiquer staan :P Dus ik wil wel graag ook portretfoto's met de zwarte. Het westernhoofdstel heeft een vast rubberen bitje, dus hij kauwt daar wel heel overdreven op :+

Geregeld dan toch? :D

Elvi_Elisa schreef:
Ik heb een leren halster en een lak hoofdstel :)
Willen jullie knotjes of los? Zorro heeft wel korte manen tegenwoordig (sportcoupe)

Na het zien van de foto zeg ik, invlechten. :j
Qua kleur dekje ga ik voor neutraal passend bij het paard en jou qua kleding. Geen wit, rood, felroze, gestreept of geblokt i.i.g. Dan zal ik zwart doen. Wat denkt de rest?
Die gele van de foto zou eventueel ook kunnen als je die nog hebt?

Jolliej schreef:
DrawnHorse schreef:

Het showhalster past helaas niet, met geen mogelijkheid haha :P
Hoofdstel heb ik even een foto van gemaakt, dat is de volgende:
[ Afbeelding ]

Maar persoonlijk vind ik dat niet zo mooi. Nu had ik zelf zo iets van een mooie leren halster, dus ik wou een bruin leren halster met studs bestellen. Is dat misschien een beter idee?

Ik denk dat een halster hier beter zou staan ja?

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 17:00

Volgens mij was degene die vroeg naar de dekje hierboven, iemand anders dan degene met het gele dekje Magda :+

Hoofdstel die de kleine pony draagt trouwens, vind ik ook niet mooi staan.. Liever goed passend halster! Heb je een voorbeeld van het halster met stuts?

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 17:08

Nee, helaas niet, want die moet ik dan nog bestellen :P
Gaat om het volgende halster: Afbeelding

Wat betreft composities ben ik een beetje leek. Het lijkt mij wel leuk om in kleermakerszit voor me pony te zitten. En als hij het wil uiteraard, lijkt het me erg leuk om samen met hem te liggen, hij kan het wel, maar alleen als hij wil er zin aan heeft, vaak blijft zijn kont in de lucht steken haha :+

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 17:11

Elvi_Elisa schreef:
Ik heb een leren halster en een lak hoofdstel :)
Willen jullie knotjes of los? Zorro heeft wel korte manen tegenwoordig (sportcoupe)

De laatste keer in Zeegse had je hem geknot toch? Dat vond ik persoonlijk wel erg bij hem passen!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 17:28

Foutje. :+ Sorry maar toch is die gele mooi. O:)

Mooi halster!

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 22:49

Zal ik Cas ook knotjes doen? :D :D

Elvi_Elisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 23:17

`Doe ik zorro in de knotjes! :D
Ga dan wel in het wit rijden hoor :o

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 11:13

Cas heeft lange manen toch? Dan is het wel leuk om te doen! :D Staat heel chique denk ik!

Ah ik vond dat gele zo mooi! Haha, staat hem echt heel erg mooi namelijk. Heb je er niet een bijpassende trui bij? Of tshirt? :D Hoeft niet hoor, maar leek me wel leuk! Bovendien, wit kan heel banketstaaf doen met licht...

Mooi halster!!

Ik heb de wedstrijd van zondag de 22ste afgezegd, omdat de pony waarmee ik zou starten nog niet klaar is voor een proef. Ik zou meedoen aan de clubkampioenschappen, en wist nog niet zeker of ik kon komen. Nu heb ik besloten de proef op zondag niet te gaan rijden, en alleen op zaterdag te gaan springen. Ik kom dus gewoon op de meeting! :) kan het bijna met zekerheid zeggen :D

DrawnHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 11:29

Het wit staat zorro wel mooi, maar bn zelf geen fan van grel op een haflinger. Persoonlijk ben ik dan meer van het blauw bij een haflinger.

Ik kan ook gewoon mee. Moet daarna wel gelijk door naar een verjaardag. Maar stage zit niet in de weg.