Beth is ook geschoren vrijdag, niet zo netjes helaas mevrouw was het na een half uur al zo zat. Maar tegen de tijd van de meeting zal dit al een heel stuk bijgetrokken zijn. En voorlopig is ze grijs in plaats van bruin. Verder heb ik er wel zin in!
Sabor is niet geschoren maar hoop dat ik hem wit kan krijgen voor die tijd... Hij smeert zich graag elke dat lekker onder de poep en probeer hem nu al wekelijks te wassen.. en na het wassen is hij nu al niet echt super wit.... Dat word nog een uitdaging
Arthis: Tea three shampoo? Met mijn haflinger doe ik voordat ik foto's wil maken altijd alle 3 de dagen van te voren wassen en de staart steeds invlechten na het ontklitten! Dan blijft ze supermooi! En ik heb korrelig waspoeder wat wonderen verricht. Het werkt als een soort scrub, superhandig! (vanish, witte potje)
Even een vraagje aan de modellen en fotografen, Vinden jullie het een probleem als ik mijn hondje mee neem? Hondje is 16 jaar oud en ik wil heel graag nog een foto met pony en hond omdat ik niet weet hoelang beide nog bij mij zullen zijn. Hij is paarden gewent doet hier niks op uit en mijn vader gaat mee dus die houd hem bij zich of gaat na de foto met hem wandelen buiten de meeting.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat hij overlast zal bezorgen aan de rest, en als er paarden zijn die geen honden kennen of spannend vinden laat ik hem thuis.