Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koekeroekus schreef:Uhm ik ga morgen gewoon even kijken en dan laat ik het wel horen sahara ben ik al geweest. Lijkt mij leuker om een nieuwe plek te doen maar zal wel even kijken morgen
Koekeroekus schreef:Ja dat klopt nobje. Het punt is alleen dat er ook een endurance over de hei loopt. En denk niet dat we die in de weg moeten gaan lopen. Ik zal even kijken welke plek jij bedoelt en of we dan niet in de weg lopen.
Koekeroekus schreef:Ja dat klopt nobje. Het punt is alleen dat er ook een endurance over de hei loopt. En denk niet dat we die in de weg moeten gaan lopen. Ik zal even kijken welke plek jij bedoelt en of we dan niet in de weg lopen.
Koekeroekus schreef:Het nobje, die weg uit je eerst post is degene die ik in gedachten had. Kun je daar parkeren met trailers? Die loopt pal over de heide en leek mij het ideaalste. Maar weet niet of er genoeg ruimte is voor trailers.
Koekeroekus schreef:[ Afbeelding ]
Koekeroekus schreef:Ja snap ik ook. Maar we maken het onszelf onnodig moeilijk als we naar de holterberg gaan denk ik. En Sharon. Als we naar de borkeld gaan kan ik jullie wel een stukje meenemen. Ik ben dan denk ik van plan om te paard terug te gaan. Je kunt daar in elk geval ook wel een mooi rondje maken hoor !
Koekeroekus schreef:Ik weet niet wat eva wil. Of die mee wil anders kan ik wel een mooi ritje uitzetten maar dan moet ik met de trailer weer terug. Zal wel ff overleggen.