EsterW schreef:- Man gaat def. niet mee. Hij was er al niet zo voor te porren, maar nu heeft hij zaterdagavond een 'mannenavond' aan de andere kant van het land en is het niet haalbaar - volgens hem - om fris & fruitig de volgende ochtend paraat te staan. Ik vind het jammer, maar ons huwelijk loopt er niet op stuk (hihi).
Shoot is op zaterdag he, op zondagochtend mag hij gewoon in zijn bed blijven liggen 
LOVESUSHI schreef:Of als er nog twee fotografen uitvallen komt het dan ook mooier uit..(klinkt gemeen, maar ik weet nu al dat als fotografen in totaal een uur wachten, een paar het daar niet mee eens gaan zijn?)
Zal ik anders afmelden als 'officiele' fotograaf? Ik neem de camera dan wel mee voor het geval dat, maar ga dan in eerste instantie mee als jurken-goedlegger enzo. Dan hoef ik niet in de planning opgenomen te worden. Dat komt dan wel uit of niet?
Omkleed-huis blijft sowieso beschikbaar
Ik vind het kei-leuk, allemaal bruidjes in huis. Vriendje niet, maar die is gelukkig een weekendje weg
(Sanne, kan Mies jou wel brengen naar mij toe? Of anders je jurk een dag van tevoren? )
Wb omkleed-huis locatie trouwens: Ik wil niet zo graag mijn volledige adres online zetten, maar die komt wel in de groepsapp tegen die tijd. Er kan bij mij voor de deur geparkeerd worden en daarna kunnen we verder rijden naar het strand (is nog maar een heel klein stukje, maar lopen in je trouwjurk is niet heel relaxed
)