[FM] Bruidsmode Monster 11 oktober

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 11:53

goedenmiddag

ik hoorde via een vriendinnetje dat er een meeting zou komen met als thema bruidjes. ik zou mij graag aan willen melden als fotograaf.
wat gegevens van mij:
naam: stephanie
fotografie naam: stephzdesign
facebook: www.facebook.com/stephzdesign

als ik mee mag kan de oprichter bij dan een pb sturen via fb? ik kijk niet altijd meer op bokt :). thanks
en hopelijk kan k mee :)

_Lisaa_

Re: [FM] Bruidsmode Monster 11 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 11:55

*\o/*

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-14 12:18

Ik zet je op de reservelijst!

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 21:53

top. :)

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 14:23

ik kan niet meer jammer genoeg..

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-14 10:24

LOVESUSHI schreef:
De datum is 11 oktober 2014.

Fotografen
Boktnaam | Naam | Website | FB
1. LOVESUSHI | Elin | website | FB
2. plovesb| patricia | nog geen website
3. danienappy | Danielle | website
4. _lisaa_ | website | FB
5. AZNLady | Amy | website
6. JAZZ4ff - Frans, Profiel en flickr
7. Jitske | website
8. Yvette | website
9. eliane | website | fb

Modellen
1. Tamara81 | Tamara? | foto jurk foto paard
2. EsterW | Esther | foto1 foto2
3. zidane07 | sanne | geen foto's, trouwt 2 september
4. Muppett | Arianna | volgt nog

Oké, ik heb xMnon van de lijst afgehaald, zij reageert niet meer op PB's. EJuniorjoost kon niet meer, omdat we één model te weinig hebben eigenlijk en ik wel al wil beginnen aan een schema. Zal ik in mijn eentje fotograferen en hebben de fotografen dus één keer tussendoor pauze. Mocht een model/fotograaf aanmelden, kunnen we die er zo in kiepen.

Er nam één model een paard mee, dat was Tamara toch? Wat vind de rest ervan als we eerst foto's met paard maken? Wordt misschien wat krap, maar dat komt wel goed denk ik. Daarna zullen we gewoon de fotografen in duo's verdelen en zullen we de modellen afwisselen. Ik denk dat een half uur per model genoeg is?

Nogmaals: Voor deze fotomeeting heb ik een website gemaakt, daar staat een duidelijk overzicht. Ook het schema is hier te vinden. WEBSITE BELANGRIJK: lees even de hoofdpagina door, zowel fotografen als modellen, dan kunnen hier geen misverstanden ontstaan namelijk.

Het voorlopige schema:"
Afbeelding

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 11:52

Foto's met paard als eerste lijkt me een heel goed idee. De bruidjes kunnen immers wel iets langer rustig blijven (hoop ik, geen brides from hell mee toch?) maar paard zal misschien niet graag de hele dag rustig blijven. Een praktische vraag voor Tamara dus; wat denk je dat jouw paard wil?
Klinkt misschien heel stom, maar bij paardenmeetings is iedereen in outfit waarbij je een 'vervelend' paard kan corrigeren. In je trouwjurk ben je toch een stuk voorzichtiger. Als paardlief niet de hele dag rustig kan blijven is het misschien een goed idee om Tamara met en zonder paard als eerste te doen, zodat paard daarna naar huis gebracht kan worden. Of neem je een groom mee die dat voor jou kan regelen Tamara?

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-14 13:38

Is heb Tamara met paard even achteraan gedaan. Volgens mij kwam ze met groom & man. Maar ik wacht verder even de voorkeur af!

Een vriendin van mij komt waarschijnlijk ook mee, dus dan hebben we weer 10 fotografen.

Tamara81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 13:56

Als het kan zou ik graag inderdaad als eerste (of als laatste) gaan zodat ik daarna mijn paard naar huis kan brengen. Ik denk niet dat hij het heel fijn vindt om zo lang op de trailer te moeten wachten. Ik weet nog niet zeker of mijn bijrijdster mee kan en van ons 3 kan alleen ik met de trailer rijden....

EsterW

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 11:18

Dag allemaal! Datum komt nu wel dichterbij, leuk!

Paar (praktische) dingen:

- Man gaat def. niet mee. Hij was er al niet zo voor te porren, maar nu heeft hij zaterdagavond een 'mannenavond' aan de andere kant van het land en is het niet haalbaar - volgens hem - om fris & fruitig de volgende ochtend paraat te staan. Ik vind het jammer, maar ons huwelijk loopt er niet op stuk (hihi).

- Ik moet een stalgenoot lezen bij een wedstrijd later die dag. Daardoor ben ik wat strakker aan tijd gebonden dan dat me lief is: ik moet écht stipt om 14u weg, liever nog een minuut of tien eerder. Dat betekent dat als Tamara + paard eerst gaan (wat ik best begrijp hoor!), ik er sowieso niet meer bij ben bij de groepsfoto en dat de laatste shoot krap wordt. Excuus, maar dat is niet anders. Als Tamara + paard aan het eind gaan, zoals het nu in het schema staat, dan zou het allemaal net moeten passen als we niet uitlopen.

- Ik meld me graag 10.15u op de parkeerplaats om mee te gaan naar Jitske. Man is immers niet thuis, en het is nauwelijks te doen dat ik me dan in m'n uppie thuis in m'n jurk hijs. Kortom: een plek om te verkleden is fijn en een helpende hand daarbij ook. (Om de knoopjes op mn rug dicht te maken...) :-)

Tot de 11e!

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-14 14:17

Het zou fijn zijn als we er dan nog één model bij kunnen vinden... Dus als iemand nog iemand weet? Het liefst met man, dat is wel zo leuk voor ons als fotografen. Of als er nog twee fotografen uitvallen komt het dan ook mooier uit..(klinkt gemeen, maar ik weet nu al dat als fotografen in totaal een uur wachten, een paar het daar niet mee eens gaan zijn?) Ik zal vanmiddag een PB naar iedereen sturen voor een bevestiging. En als ik van iedereen de wensen e.d./bevestiging binnen heb opnieuw het schema bewerken.

Ik heb het ontzettend druk met school en stage, dus ik wil het voor mezelf graag kwa plannen wel een beetje simpel houden, ik hoop dat jullie dat begrijpen. Bijzondere dingen hoor ik dus liever nu, dan op de dag zelf..

edit: PB is als het goed is naar iedereen verstuurd

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-14 18:34

Danienappy is helaas verhinderd. (Ik wil wel even melden dat ik verder dan niet meer ga zoeken naar fotografen, die liggen namelijk meer voor het oprapen dan modellen.)

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 12:22

EsterW schreef:
- Man gaat def. niet mee. Hij was er al niet zo voor te porren, maar nu heeft hij zaterdagavond een 'mannenavond' aan de andere kant van het land en is het niet haalbaar - volgens hem - om fris & fruitig de volgende ochtend paraat te staan. Ik vind het jammer, maar ons huwelijk loopt er niet op stuk (hihi).

Shoot is op zaterdag he, op zondagochtend mag hij gewoon in zijn bed blijven liggen ;)

LOVESUSHI schreef:
Of als er nog twee fotografen uitvallen komt het dan ook mooier uit..(klinkt gemeen, maar ik weet nu al dat als fotografen in totaal een uur wachten, een paar het daar niet mee eens gaan zijn?)

Zal ik anders afmelden als 'officiele' fotograaf? Ik neem de camera dan wel mee voor het geval dat, maar ga dan in eerste instantie mee als jurken-goedlegger enzo. Dan hoef ik niet in de planning opgenomen te worden. Dat komt dan wel uit of niet?
Omkleed-huis blijft sowieso beschikbaar :) Ik vind het kei-leuk, allemaal bruidjes in huis. Vriendje niet, maar die is gelukkig een weekendje weg :D (Sanne, kan Mies jou wel brengen naar mij toe? Of anders je jurk een dag van tevoren? )

Wb omkleed-huis locatie trouwens: Ik wil niet zo graag mijn volledige adres online zetten, maar die komt wel in de groepsapp tegen die tijd. Er kan bij mij voor de deur geparkeerd worden en daarna kunnen we verder rijden naar het strand (is nog maar een heel klein stukje, maar lopen in je trouwjurk is niet heel relaxed :) )

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-14 12:31

Okeee wel even nog iets, er zijn meer mensen met twijfels/afmeldingen..

Ik heb een oproepje op fb gezet, als meerdere dat zouden willen doen..

Ik hoop dat we dit gewoon door kunnen laten gaan. Kunnen anders ook kijken of we een paar bruidjes en twee gezinnen of normale stellen zoeken? Bijvoorbeeld..

EsterW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 15:26

Jitske schreef:
EsterW schreef:

Shoot is op zaterdag he, op zondagochtend mag hij gewoon in zijn bed blijven liggen ;)

Je hebt gelijk, had de typefout al gezien, zijn 'mannenavond' is dus op vrijdagavond de 10e. In Apeldoorn, mét te-veel-bier-om-te-rijden. ;-)

Ga jij me in mijn jurk hijsen dan Jitske? Hihi!

Ik schreef trouwens eerder, toen dit topic begon, dat ik wel af moest vallen om weer in de jurk te passen. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar denk dat er dan tussen nu en 11 okt. nog wel 2 kg. af moet. Moet te doen zijn, ben goed bezig met gezond eten en schrappen van zoete/ongezonde tussendoortjes.

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 21:38

Ik ben een jurken-heiser :j
Sanne zat er op haar dag zo in en heeft ook heel goed geplast enzo :')

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 20:50

Heeft een fotograaf nog nagedacht over mijn andere voorstel, met families/stellen? (waarschijnlijk(!) nog een afhaker helaas!)

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 21:06

Als er stellen bijkomen wil ik graag mijn vriend en mezelf opgeven als model en dan niet meer als fotograaf.. heb geen bruidsjurk ofzo wel andere jurkjes en vriend een mooi pak :)

plovesb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 21:13

Moet me helaas afmelden als fotograaf, kan niemand regelen die mijn werk kan overnemen.. Hopelijk de volgende keer beter, alvast een hele fijne dag gewenst!

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-14 07:36

Lis, super leuk! Vind je het erg als ik eerst nog naar grote gezinnen ga zoeken? Als we dat niet vinden is het super leuk!(en anders doen we onze fotoshoot gewoon om en om hahahah)

Jammer plovesb!

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-14 07:38

LOVESUSHI schreef:

Fotografen
2. danienappy | Danielle | website
3. _lisaa_ | website | FB
4. AZNLady | Amy | website
5. JAZZ4ff - Frans, Profiel en flickr
6. Jitske | website
7. Yvette | website
8. eliane | website | fb
9. Samantha | vriendin elin

Modellen
1. Tamara81 | Tamara? | foto jurk foto paard | graag alleen eerst, zodat paard niet lang hoeft te wachten.
2. EsterW | Esther | foto1 foto2 | zonder man
3. zidane07 | sanne | zonder man
4. Muppett | Arianna | misschien toch niet.

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 08:13

Helemaal goed meis leuk!

AZNLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 10:38

Ik wil eventueel wel met een vriendin op de foto als er nog heel veel afzeggers zijn.
Afbeelding
Afbeelding

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-14 13:25

LOVESUSHI schreef:

Fotografen
2. _lisaa_ | website | FB
3. AZNLady | Amy | website
4. JAZZ4ff - Frans, Profiel en flickr
5. eliane | website | fb
6. Samantha | vriendin elin

Modellen
1. Tamara81 | Tamara? | foto jurk foto paard | graag alleen eerst, zodat paard niet lang hoeft te wachten.
2. EsterW | Esther | foto1 foto2 | zonder man
3. zidane07 | sanne | zonder man
4. Muppett | Arianna | misschien toch niet.

De modellen en fotografen liggen nu redelijk in verhouding (sorry, reserve, maar zo komt het fijner uit), al is dat afhankelijk van Arianna. Ze weet nog niet zeker of ze kan komen helaas. Ik ben even rond aan het kijken/vragen of er een leuk groot gezin is die mee zouden willen.

Lisa & Amy, jullie zouden eventueel ook nog 's middags op de foto kunnen gaan! Is voor de andere fotografen dan ook meer de moeite om dan te komen! Eventueel zouden ik & gezin ook nog op de foto kunnen/willen, alleen vriend komt dan uit nachtdienst en papa kan nog niet super lopen, dus is even afhankelijk wat ze willen.

Dan kunnen we bijvoorbeeld 's ochtends het 'officiele' plan volgen en 's middags een beetje switchen met alles? Hoe denken jullie hierover :)?

AZNLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 13:38

Sliimm