Ik heb het allemaal gevolgd en losgooifoto's hoeft voor mijn niet persé. Ik kan me goed voorstellen dat jullie (eigenaren van de modellen) je paarden niet willen losgooien op het strand omdat ze kunnen ontsnappen. Zelf zou ik dat risico ook niet nemen namelijk haha
Ik heb eventueel wel lint maar geen hoge paaltjes, alleen lagere van 1 meter maar dat vind ik zelf ook niet vertrouwd op het strand
Mijn verzorgster gaat als het goed is ook mee, en zij wilt ook wel graag met hem op de foto. Wij wisselen dan gewoon af zeg maar, maar dat is geen probleem lijkt mij? Qua rijfoto's is zij ook degene die er dan op moet. Wil daarvoor wel alvast zeggen dat als ik het niet vertrouw, dat ze er niet op mag. Veiligheid gaat voor. Maar dat komt wel goed denk desnoods ren ik met haar mee aan de longeerlijn.
Ik moet helaas afzeggen, ik kan het helaas even niet aan om op zondag nog wat extra's te doen naast school zeg maar. Of in ieder geval niet een hele dag
Sorry! Als er modellen zijn die wel graag foto's van mij willen hebben kom ik graag nog een keer langs!
Katwijk mag je wel alleen op het strand als het kouder is als 18 graden en/of het regent. Het wordt zo te zien niet kouder als 18 graden, wel kans op regen. Langevelderslag mag je gewoon de hele dag het strand op.
Dat dacht ik ook maar het is volgens mij veranderd (?)
Van 1 mei tot 1 september mogen op het strand langs de Boulevard alleen tussen 19.00 en 24.00 uur paarden rijden. Op het strand ten noorden van de uitwatering mogen paarden in deze periode alleen tussen 19.00 en 9.30 uur rijden. Hiervoor is geen vergunning meer nodig. Buiten deze periode mogen paarden onbeperkt op strand rijden.
Als je richting het "eind" van het strand gaat, dus op het honden strand mag je volgens mij nu wel komen. Vanaf 1 september maar ik weet het niet helemaal zeker.
Maar ik weet er niet heel veel van af. Al heb je opzicht in de duinen ook hele mooie plekken
Niekje4
Geplaatst: 11-09-14 12:43
Hoi Hoi,
Is het nog mogelijk om me in te schrijven als fotograaf? Eindelijk weer een fotoshoot niet verder rijden dan een uur!