Afgang zuid vind ik als fotograaf No problem.. maar er liggen van die grote vierkante platen.. lijkt me toch erg gevaariljk met paard.. mijne stond op ijzers maar ook zonder pak ik die afgang niet wegens glij gevaar
hier ga ik er gewoon op en af zonder ijzers geen enkel probleem... met ijzers moet t ook geen probleem zijn hoor
Keell94
Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-14 22:12
ben er meerdere malen afgeweest met een paard en nooit problemen gehad gelukkig. Zijn inderdaad betonnen platen aan die kant, grote opgang is met zand maar daar is het gewoonweg erg druk.
Dan laat ik de keuze gewoon aan de mensen met paarden over Ik had het persoonlijk niet gedaan, maar dat is mij keuze haha!
NathalietjeB
Geplaatst: 11-08-14 14:50
en anders kan je altijd nog afstappen en naar beneden lopen... zo vreselijk stijl is het niet hoor dat valt allemaal wel mee
ts waar wou je eigenlijk afspreken? qua parkeren is t misschien slim om bij t oude zwembad af te spreken(ivm plek qua trailers niet groot is) in de zuid is er vaak niet genoeg plek voor de trailers om te parkeren..
Ik zou niet weten waar het oude zwembad is :p iedereen mag natuurlijk zelf kiezen waar hij/zij parkeerd. Hoeft dus niet persee op ze zuid parkeerplaats. Wel staan daar trailers van boten en is er voor trailers ook plek om ernaast te zetten. Zo hebben wij dat vorige x ook gedaan. Dagen zijn nu super warm meer en in de avond al helemaal niet dus de parkeerplaats zal niet overvol staan
Sonraffie
Geplaatst: 11-08-14 18:02
Hopelijk wordt het mooi weer zondag! heb er zin in!
Wat eventueel ook nog kan.. zo heb ik het laatst gedaan, trailer begin van het dorp gezet.. tegen over de Texaco. ben je ongeveer 15min stappen onderweg naar het strand =)
Om prive redenen (op korte termijn) kan ik zelf helaas niet mee de 17e
maar dat betekend niet dat voor jullie de meeting niet door kan gaan. Ik blijf gewoon de organisatie op mij houden en regel dat jullie er een gezellige dag van kunnen maken. Is er iemand die de avond zelf de organisatie op zich wilt nemen? (controleren of iedereen aanwezig is, schema tijden aanhouden)
Ik zal alsnog het schema maken en ook de groepsapp bijhouden, heb echter nog niet van iedereen een nummer ontvangen.
Vind het heel erg jammer maar kan er niet onderuit en hoop zo voor jullie alsnog een goede meeting te organiseren
Mijn nummer heb je nog toch Keeley? Ik ben ook niet 100% zeker dat ik het ga redden, gezien het afhangt of mijn OV mee werkt, ik kom die dag terug van vakantie in de ochtend in principe.
Ik laat t afhangen van t weer want ook op tv word er zondag slecht weer verwacht..
nobje
Geplaatst: 13-08-14 08:05
NathalietjeB schreef:
Ik laat t afhangen van t weer want ook op tv word er zondag slecht weer verwacht..
r
hoi hoi.. ik ook maar enigzinds bewolkt en droog is voor mij ook al goed... al weet ik dat het om de zons ondergang gaat Maar ik heb me er zo op verheugd ha ha ha
Mocht het wel worden verplaatst zouden ik en Simonedidden uiteraard wel mee kunnen.
Vanky
Geplaatst: 13-08-14 13:55
Ik heb de 24e twee andere reportages staan. En daarna moet ik weer naar school en zal ik niet veel vrije tijd meer hebben. Mocht het verplaatst worden is er dus een grote kans dat ik niet meer mee kan...