Heb dan net vakantie gehad en vrij krijgen lukt me dan niet.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
My_Little_P schreef:Wil iedereen dit lijstje even qouten en erbij zetten welke datum jou het beste uitkomt, via datumprikker werd het allemaal veel te onhandig met email adressen etc.
13, 14, 15, 16 augustus
Laura_Stella : 13
Melody7 :
ZoeyDerks :
xSietske :
SalliBalli :
XxLiEsJuHhxX :
First_Unique :
LoveChamp : 15 of 16 komt beste uit op de andere dagen moet ik even wat regelen maar kan ook
paardensnuit : 13 (14, 15 moet ik om half 3 klaar zijn ivm werk)
XjesLiess :
Lientjuhh22 : 13, 14, 15, 16
Kyra1995 :
My_Little_P : alleen de 16e
Renee_S :
Amaranth :
Annerie :
xclaireschr :
MadeeFleur schreef:My_Little_P schreef:Wil iedereen dit lijstje even qouten en erbij zetten welke datum jou het beste uitkomt, via datumprikker werd het allemaal veel te onhandig met email adressen etc.
13, 14, 15, 16 augustus
Melody7 :
ZoeyDerks :
xSietske :
SalliBalli :
XxLiEsJuHhxX :
First_Unique :
LoveChamp : 15 of 16 komt beste uit op de andere dagen moet ik even wat regelen maar kan ook
XjesLiess :
Kyra1995 :
Renee_S :
Amaranth :
Annerie : alleen de 16e
xclaireschr :
MadeeFleur schreef:Wil iedereen dit lijstje even qouten en erbij zetten welke datum jou het beste uitkomt, via datumprikker werd het allemaal veel te onhandig met email adressen etc.
13, 14, 15, 16 augustus
Melody7 :
ZoeyDerks :
xSietske :
SalliBalli :
XxLiEsJuHhxX :
First_Unique :
XjesLiess : ik ben afhankelijk van paardensnuit. 13 (14 & 15 kan tot 14.30u)
Kyra1995 : 13, 14 en 15
Renee_S :
Amaranth :
Annerie : alleen de 16e
xclaireschr :
MadeeFleur schreef:ZoeyDercks schreef:Ik kan nog geen datums doorgeven, heb mijn werkrooster nog niet voor die week.
Wanneer denk je het te weten? Dan hou ik daar rekening mee
MadeeFleur schreef:ZoeyDercks schreef:Ik kan nog geen datums doorgeven, heb mijn werkrooster nog niet voor die week.
Wanneer denk je het te weten? Dan hou ik daar rekening mee
MadeeFleur schreef:MadeeFleur schreef:Ik hoop dat iedereen nog even de dagen door geeft dat ze kunnen
xSietske, XxLiEsJuHhxX, First_Unique, Amaranth, xclaireschr
Dan kan ik een datum vast leggen
XjesLiess schreef:Misschien kun je gewoon een datum nu kiezen, kan me voorstellen dat als mensen nu met vakantie zijn dat ze geen agenda hebben.. Voor mij hetzelfde. Hoe langer je wacht hoe vervelender het voor iedereen wordt om al die datums vrij te houden, ik zou zeggen.. Kies zelf gewoon een datum met de gegevens die je al hebt..
MadeeFleur schreef:Ik heb een datum besloten: Woensdag 13 augustus
Ik ga 2 groepen maken met modellen, iemand nog voorkeur om in de ochtend of middag groep te zitten?
En is er iemand in bezit van paaltjes en draad om een paddock mee af te zetten? ik heb evt wel draad maar is denk ik niet genoeg.