Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dat was onhandig en lastig en blabla en nu is het anders opgelost
Marlis schreef:Nou ik heb er echt totaal geen zin meer in al dat gezijk, als je je best probeer te doen. Sorry voor de positieve mensen, hoop dat mochten jullie met een klein clubje gaan jullie het leuk hebben. Ik zal dus ook nooit meer een meeting organiseren en zelfs het bijwonen heb ik op zo manier ook nooit meer zin in.
... daarom doe ik het ook nooit meer organiseren!

ik ben er in ieder geval, marlis, DS en de rest denk ik ook wel tenzij er iets tussen komt
(of er weer tijden veranderd gaan worden...).
DShots schreef:horseloverc schreef:serieus D shots?.... je hebt het wel over de mac gehad etc... die zit daar vlakbij dus nu ineens denk je dat het helemaal ergens anders is?..![]()
![]()
echt zoo jammer dit...
![]()
en wil niet banketstaaf doen maar wil je echt serieus gaan fotograferen? en hiermee geld verdienen kom je op deze manier niet echt pro over...![]()
![]()
eventueel wil ik je alsnog wel bij de mac oppikken...
Ik fotograaf serieus, anders heb ik die k die middag geen betaalde opdrachr staan. Had ook gevraag of iemand me daar kon ophalen bij de mac en daar kreeg ik geen reactie op dus dacht dat niemand me wilde ophalen.. Ik wil mee natuurlijk, want ik fotograaf alleen normaal paarden en modellen
Heb er genoeg gezien die betaalt worden eenmalig en daarna nooit meer terug hoeven te komen ivm hun nonchalante of niet serieuze "werk" houding.. ...
En daarbij vond ik het allemaal wat vaag overkomen.. eerst zeg je tis toch maar een kwartiertje fietsen.. dan moet je ineens een uur van tevoren van huis.. dan moet je opgehaald worden.. en weet je niet waar het is en als je het niet kan vinden fiets je terug... Komt op mij niet pro over..
maar.. Nog steeds no hard feelings hoor
! Laten we het gezellig houden.. bedoel dit alleen als opbouwende kritiek
, we hebben hier geen mac...