Yep, trailer kan een verfbeurt gebruiken maar hij werkt verder prima
Gem
Geplaatst: 23-07-14 10:08
Jammer dat ik deze meeting nu pas lees. Ik had de Andalusiër van mijn stalgenootje graag opgegeven. Hopelijk een volgende keer. Heel veel plezier voor jullie!
TS heb je al een model gevonden.? Want als ik met mijn 2 jarige kan/moet komen dan moet ik dat wel op tijd weten i.v.m. iemand proberen te regelen die mee wilt gaan enz.
Dat snap ik. Ik had even een oproepje geplaats maar blijkbaar wilt niemand foto's van zijn of haar paard. Maar ik ga zometeen nog 1 oproepje plaatsen en anders laat ik het je morgenvroeg even weten. Is dat goed?
XxLiEsJuHhxX
Geplaatst: 29-07-14 20:20
oke dat is goed.. Beter is als je iemand anders vind omdat ik misschien last minute af moet zeggen vanwege de bevalling van mijn schoonzus en ik dan moet oppassen op hun andere kindje. Maar hopelijk bevalt ze voor die tijd.
Samblabla
Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-14 09:54
Ik heb niemand gevonden dus marlies als je iemand vindt mag je paard mee.
Ik moet alleen kijken wat het weer gaat doen maandag. Want bij mij staat een wolkje met regen.
Leuk dat ze mee mag.! Heb vandaag meteen eventjes een keertje der staart gewassen dan is hij al een beetje schoner. Ook meteen weer een keertje knotjes gemaakt. Braaf dier geeft nergens om dus dat gaat goed komen. Trailer ook geregeld nu alleen nog hulp zoeken.
Samantha probeer wel nog een reserve te zoeken want er zit dus een kleine kans in dat ik op het laatste moment af moet zeggen.
ik heb helaas geen lint. Ik weet ook nog niet zo goed of ik huppel los tussen lint durf te laten maar ze kan al netjes op de longe lopen dus die neem ik voor de zekerheid mee.
Vraagje aan de fotografen. Hebben jullie nog wensen? Willen jullie nog iets graag hebben voor een thema ofzo?