Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Em_ schreef:Ik zou het wel leuk vinden als de meeting echt in een bos gedeelte zou zijn. Bij Leersumse Veld wat jullie bedoelen (Utrechtse baan) is een zandvlakte en niet echt een bos. Is ook erg mooi, maar in de zomer foto's met op de achtergrond mooie groene bomen en zonlicht er door heen, lijkt me ook prachtig!
Bijvoorbeeld in het Amerongse bos bij Elst (parkeerplaats is bij Bosweg) heb je een grafheuvel met bomen er om heen. (zie hieronder)
[ Afbeelding ]
Of het Prattenburgsche bos (bij Veenendaal, parkeerplaats bij Cuneraweg). Daar heb je een heel lang ruiterpad van het begin van het bos richting Elst waar je veel ruimte heb om foto's te maken. (zie hieronder)
[ Afbeelding ]
Als jullie Leersumse Veld leuker vinden dan vind ik dat ook prima hoor! Maar als jullie meer opties willen op de Utrechtse Heuvelrug dan weet ik wel wat leuke plekken
Chouchou schreef:Mooie kaart Em_
Ik vond het zelf bij de zandverstuiving wel super handig dat het zo breed is, we konden heel veel kanten op met wisselende achtergronden: gewoon zand, loofbomen en naaldbos. De rode en gele punten ken ik zelf niet, maar het Berghuis is inderdaad ook een goede optie! Denk wel dat er veel bekijks is dan, is best druk daar altijd, zeker in het weekend op een mooie zomerdag! Zo lang de toeschouwers niet op de achtergrond gaan staan en de paarden niet extra onrustig worden van al die hordes aandacht, is dat ook een mooie locatie!
Tinkermuts schreef:14. - Boktnaam: - Tinkermuts
- Naam: Saskia Vreeswijk
- Naam paard: Leo
- Ras: Shet
- Niveau/bijzonderheden:-jong paard dus nog geen niveau maar hij is ongelooflijk leuk gezellig en brutaal
- soort tuig: leuk halstertje
- voorkeur waar bij utrechtse heuvelrug: - geen voorkeur
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VXM4VRW7.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-HJYS8MCU.jpg
_Cowgirl schreef:Volgens mij mag je niet bij het kasteel in Amerongen komen?
Mijn voorkeur gaat ook uit naar het Leersumse Veld, daar heb je zandverstuiving, maar ook bos. Makkelijk parkeren, rustige plek en er is ruimte genoeg voor iedereen.
Ik denk ook niet dat we naar locaties gaan moeten kijken en deze dan niet kiezen omdat één van de modellen hier al een shoot heeft gehad..