Fotomeeting Ede

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kaitlyn

Re: Fotomeeting Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 16:58

Waarom nu nog veranderingen in de modellenlijst? :o
Vind dat eerlijk gezegd een beetje vreemd, is het dan niet normal (mocht zich er meer aanmelden) dat die dan standaard op de reservelijst komen? :? :=

Ilsje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 17:19

Dat dacht ik ook ja..

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-14 19:14

Kaitlyn schreef:
Waarom nu nog veranderingen in de modellenlijst? :o
Vind dat eerlijk gezegd een beetje vreemd, is het dan niet normal (mocht zich er meer aanmelden) dat die dan standaard op de reservelijst komen? :? :=

Normaliteit zou ik ook zo denken, alleen ik zit met probleem te weinig reserves, ik wil jullie allemaal een eerlijke kans geven, nu heb ik iig genoeg reservemodellen mochten er mensen spontaan niet meer kunnen.

MercuryDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 19:35

Je had toch ook genoeg reserve modellen gehad als je die laatste aanmeldingen op de reservelijst had geplaatst? Of denk ik nu heel krom?
Zet je ze nog wel in het topic? Ben wel benieuwd☺

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-14 19:53

Nee je denkt niet krom, denk alleen dat ze dan geen eerlijke kans krijgen.. denk er nog even over na :+ mn hoofd slaat op hol ghehe.

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 20:01

Ik zou ze ook gewoon op de reservelijst zetten. :j

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 20:15

Ja idd, hadden ze maar vroeger moeten aanmelden het topic staat er intussen al ff. En de snelle kandidaten hebben zo toch een soort van voorang, en meer kans :o

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 20:17

Ik ben 1 van de late aanmeldingen. Er stond ergens in het topic dat de fotografen 15 mei een pb kregen om te kiezen. Ik ging er dus vanuit dat ik tot de 15de op kon geven eigenlijk. Misschien dat meerdere zo denken.

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 20:27

De pb is er al veel eerder uit gegaan wat je had kunnen lezen. Voor de fotografen die al hebben gestemd( en de happy modellen) zou het niet erg leuk zijn als er nu nog meer mensen bij komen. (behalve als reserve)

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 22:30

Dus via deze pb stemmen of nog wachten op een volgende pb?

Ilsje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 23:53

Baileysdream schreef:
ik zou namelijk nu 3 reserves hebben qua modellen, laat dus het inschrijven doorlopen dit weekend en dan maandag laat ik de stempb's uitgaan.

Geschreven op 8 mei.. Hieruit kon je dus concluderen dat je je eerder op had moeten geven.
Zou het wel raar en niet eerlijk vinden als de 'nieuwe' mensen ineens op de 'gewone' lijst komen. Zet ze dan zoiezo als reserve neer.

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-14 05:42

|o |o |o
Als er zo moeilijk over gedaan moet worden, had het dan zelf voortgezet? of overgenomen?
Ik als organisator heb deze beslissing genomen. Als opgegeven model zijnde heb ik liever dat jullie zich er niet mee bemoeien, dan word het topic alweer zo'n chaos en is het voor mij niet meer overzichtelijk.
Ik probeer hier deze hele fotomeeting op goede orde te zetten en te houden en het enige wat jullie op dit moment doen is kritiek geven.

Ik heb alle fotografen een pb gestuurd en hou vanaf nu een citaat bij van welke fotografen ik het al terug heb. (Graag ZSM)

JonneN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 07:22

Ik meld me bij deze af voor deze meeting. Ik ga me niet uit wijden over het 'waarom', want zo te zien sta je daar niet voor open. Het wordt er echter niet gezelliger op en omdat het nu meerdere dingen zijn die ik niet helemaal netjes vind, kom ik liever niet.

Ilsje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 09:53

als er zo gereageerd wordt op feedback meld ik mij ook af! Als je niet eens mag zeggen wat je van iets vind..

Sophie_Elsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 10:33

ik meld me ook af met allebei de paarden.
ik vind het echt niet netjes

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 10:47

Gaat goed zo..
Denk dat ze het allemaal niet zo bedoelde.
Is al fijn dat ze het over wilde nemen.

emmaudb

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 10:59

maar waar gaat het nou eigenlijk om?

ts had denk ik idd even anders kunnen reageren, maar maakt het nou echt zo veel uit hoeveel modellen zich op hebben gegeven? voor hetzelfde geld hadden er 20 modellen zich op tijd aangemeld, dan was er nog minder kans dat je uitgekozen wordt... de resultaten van het stemmen is nog niet eens bekend.
de uitleg waarom had idd wel iets duidelijker gekund, maar om je daar nou voor af te melden?
het is ook nog altijd zo dat er veel mensen afvallen. dus dan is het nog niet eens definitief als je nu niet mee mag.

laten we het nou gewoon gezellig houden :D

Ilsje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 11:49

Het gaat erom dat ze zelf heeft aangeboden deze meeting te regelen. Als er dan gezegd wordt dat je je op kan geven tot een bepaalde datum en daarna gestemd gaat worden dan ga je hier ook vanuit. Als er dan 2 dagen later gezegd wordt dat er ineens meer modellen bij komen dan is dit in mijn ogen niet eerlijk.

En als je er dan wat van zegt en er wordt zo gereageerd is het wel jammer...

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 11:53

snap beide kanten, het is fijn dat ze het over neemt maar snap ook dat het voor jullie niet fair lijkt.
Ik heb net mijn lijstje ingevuld en hoop toch wel dat we er een gezellige meeting van gaan maken!

emmaudb

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 12:19

is het dan echt zo'n ramp?
snap dat het niet leuk is en ts had idd anders kunnen reageren. maar om je daar nou voor af te melden?
ik snap idd ook wel beide kanten

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 14:11

Jeetje mensen. 3 meer die zich aanmelden wat een ramp. Tuurlijk het had iets duidelijker uitgelegd kunnen worden maar om je gelijk af te melden is wel heel erg ....

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-14 14:16

JonneN Welke 'meerdere' dingen vind je niet netjes dan?
Ilsje87, Vind je het gek, ik heb nergens staan tot wanneer inschrijvingen zijn van modellen, probeer hier een door een ander opgestarte meeting in goede banen te leiden, alle schema's op orde te maken wegens fotografen die optijd weg moeten, palen ect te regelen, en dan zouden de modellen hier een ramp van maken omdat 3modellen extra meegaan in stemronde? terwijl er geen einddatum bekend was voor aanmelden, ik zei alleen dat ik alvast een stemlijst door zou sturen.

dankje Slina
emmaudb, Tja.. ik had niet eens een einddatum, daarnaast wat maken 3 extra paarden nou uit, grote kans dat er mensen afvallen en je alsnog meekan, en als je zo zeker wilt zijn van een foto'meeting'/shoot kan je altijd een fotograaf inhuren..

Ilsje87 Waaar heb ik dan neergezet dat er een definitieve datum is? Daarnaast had ik deze meeting ook niet kunnen overnemen, dan was er nooit wat van gekomen....

Maargoed, ik wil jullie er wel afhalen? Fotograaf+Modellen? dan even goeie vrienden..

Citaat:
Ik heb de lijst al binnen van:

elmo_browny
chanelle14
JorisDy
DmNqUe

emmaudb

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 14:25

zo had ik het wel begrepen,maar was idd niet definitief. je hebt alleen gezegd dat dan de stem pb's er uit gingen. maar verder idd, dat zei ik toch?? maar ik ga gewoon mee hoor! als je roosters hebt met de tijden ongeveer :)

zal zo even het lijstje aanvullen

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-14 14:28

Yep, de stemlijst ging eruit, maar heb nooit geen definitieve datum gezegd waarop modellen zich niet meer aanmochten melden, heb ook niet vermeld dat die lijst de definitieve lijst was, ohja! jij was de fotograaf toch die optijd wegmoest? zoals het er nu naar uitziet lukt dat wel, kan namelijk geen prikpalen echt regelen en heb nog geen mooi stuk om dat neer te zetten dus denk dat losgooifoto's lastig gaat worden, dat scheelt wel weer in tijd! :j

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-14 14:29

Citaat:
Ik heb de lijst al binnen van:

elmo_browny
chanelle14
JorisDy
DmNqUe
emmaudb