Maybritt90 schreef:Ik heb geen PB gekregen, klopt dat ?
Sorry, ik heb hem naar je gestuurd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
XxJustinexX schreef:Nikkylove schreef:xxRiannexx kan niet komen naar de meeting.
Ik heb xcarlosx een PB gestuurd of ze alsnog mee kan, maar hier
nog geen reactie op gehad.
Er kan dus nog een fotograaf mee!
Huh, maar ik zie haar helemaal niet eens op de lijst van meegaan (van fotografen) staan, of ligt dat nu aan mij?
Annepanne92 schreef:Haha, ik vroeg dus aan mijn moeder of ik de auto mee kon nemen (kom vanaf Brabant), toen kwamen zij en mijn stiefvader uiteindelijk op het idee om misschien mee te gaan om daar te gaan fietsen (en om stiekem mee te kijken hoe zo'n fotomeeting nou gaat haha).
XxJustinexX schreef:Ik heb even een fotograaf getipt over dit topicze zou even laten weten of ze kon
De losgooi foto's zijn dan gewoon tussen de paaltjes/lint wat ik aan elvira meegeef?
XxJustinexX schreef:Hebben we zoals vorige keer weer een paardenpad waar een lekker galopje over gemaakt kan worden? Of worden de rijfoto's echt dressuurmatig?
Nikkylove schreef:XxJustinexX schreef:Hebben we zoals vorige keer weer een paardenpad waar een lekker galopje over gemaakt kan worden? Of worden de rijfoto's echt dressuurmatig?
Er is een lang stuk pad waar een lang galopje gemaakt kan worden,
maar ook een groot stuk grasveld waar we dressuurmatig zouden kunnen rijden.
Ligt maar net aan de wensen van de modellen en/of fotografen
darkadia schreef:Er is wel een officiële doorwaadbare plek voor paarden, maar die zit in een ander stuk van het bos...Verder mag je er volgens mij niet zomaar in (weet ook niet hoe de bodem daar is enzo) maar dat zou de TS miss nog kunnen navragen bij de boswachter?