Wauw al een knappe foto van Lancelot Sanne Ik ben ook helemaal kapot hoor dat stomme zand ook! Maar was erg gezellig!
Btw toen ik een foto van Unique aan het bewerken was kwam m'n nichtje erbij staan: "kijk! Het paard van sinterklaas"
Dat hoorde ik vroeger ook altijd toen ik nog een schimmel had Knap dat je nog zo'n mooie foto hebt kunnen maken van Zira terwijl ze maar twee keer rond gegaloppeerd heeft. Ik vind hem erg gaaf.Die foto van Lancelot een pagina terug vind ik ook echt super mooi sanne!
billionache schreef:Btw toen ik een foto van Unique aan het bewerken was kwam m'n nichtje erbij staan: "kijk! Het paard van sinterklaas" Hahaha super cute!Wat een gave foto's zitten er van Zira tussen! kan ook bijna niet anders met z'n paard haha!
Sanne, met welke lens heb je gisteren gefotografeerd? Ik vind die scherpte diepte echt geweldig bij jou.
Ow wauw Sanne die komt aan de muur!Prachtige foto's van Zira! Kan ook niet anders met zo'n paard haha
Zo van iedereen alvast 1 foto. Deze is ook terug te vinden op de weebly pagina. Dan ga ik nu weer verder met strafkamp hahaZira AmigoUnique EpkeFinnLancelotNanji