1 van de locaties die ik voorgesteld had...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Datum: 28 juni
Plaats: Bos in Schoorl
Modellen
1. xDorientj – Evy – Appaloosa, vos panterbontfoto
2. Margarita_ - Farousha - Arabier, vos - Foto
3. Pietershof - Mona - mini appaloosa merrie - Foto
4. Vanky – Fenomeen - KWPN, roodbruin incl. vier zwarte benen en zwarte manen -foto
5. BrankaZ - Frío - Cruzado Hispano Arabe (Andalusiër x Arabier), kleur schimmel.FotoFoto
6. _Margarita_ - Roos - mini schetlander, zwart - foto
7. wolfopdetop – Haflinger
8. xloeladyx - Lady Brienna van de drinkbeker – NRPS - met witte beentjes - FotoFotoFoto
Reserves
1.Kimmsel - Kim - Marano - volbloed arabier - Western/bitloos/engels rijden - Foto
2. XxJustinexX - Justine - Blacky - Foto
Fotografen
1. eline95enile - Eline
2. MZorro – Marieke
3. Marcato – SUUS Fotografie - Suus Fotografie
4. eline1991 – Eline - EbShots photos
5. kimmm94 - Kim- Kim de Groot Fotografie
6. Darkadia - Karen
7. sunnybellami - Sunny - SHshots
8. Strasshorse - Keeley - PW Shots
Reserve fotografen
- Kimmsel - Kim
Wel even heel duidelijk nog:
-We blijven óp de paden fotograferen, met een maximum van 1 meter afstand naast het pad. Dit heb ik met de boswachter afgesproken en is goedgekeurd mits we natuurlijk de natuur daar niet kapot maken.
-Ik neem een vuilniszak mee voor papiertjes/lege flesjes en dat zal ook de énige plek zijn waar we onze troep neergooien.
Groepswhatsapp 2 dagen van te voren is inderdaad een slimme! Dat ga ik doen. Zou iedereen zijn telefoonnummer nog even kunnen doorsturen?
Citaat:Datum: 28 juni
Plaats: Bos in Schoorl
Modellen
1. xDorientj – Evy – Appaloosa, vos panterbontfoto
2. Margarita_ - Farousha - Arabier, vos - Foto
3. Pietershof - Mona - mini appaloosa merrie - Foto
4. Vanky – Fenomeen - KWPN, roodbruin incl. vier zwarte benen en zwarte manen -foto
5. BrankaZ - Frío - Cruzado Hispano Arabe (Andalusiër x Arabier), kleur schimmel.FotoFoto
6. _Margarita_ - Roos - mini schetlander, zwart - foto
7. wolfopdetop – Haflinger
8. xloeladyx - Lady Brienna van de drinkbeker – NRPS - met witte beentjes - FotoFotoFoto
Reserves
1.Kimmsel - Kim - Marano - volbloed arabier - Western/bitloos/engels rijden - Foto
Fotografen
1. eline95enile - Eline
2. MZorro – Marieke
3. Marcato – SUUS Fotografie - Suus Fotografie
4. eline1991 – Eline - EbShots photos
5. kimmm94 - Kim- Kim de Groot Fotografie
6. Darkadia - Karen
7. sunnybellami - Sunny - SHshots
8. Strasshorse - Keeley - PW Shots
Reserve fotografen
- Kimmsel - Kim
Wel even heel duidelijk nog:
-We blijven óp de paden fotograferen, met een maximum van 1 meter afstand naast het pad. Dit heb ik met de boswachter afgesproken en is goedgekeurd mits we natuurlijk de natuur daar niet kapot maken.
-Ik neem een vuilniszak mee voor papiertjes/lege flesjes en dat zal ook de énige plek zijn waar we onze troep neergooien.
Groepswhatsapp 2 dagen van te voren is inderdaad een slimme! Dat ga ik doen. Zou iedereen zijn telefoonnummer nog even kunnen doorsturen?