Fotomeeting Schoorsle bos 28 juni

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 21:47

Afbeelding

1 van de locaties die ik voorgesteld had...

sunnybellami

Re: Fotomeeting Schoorsle bos 28 juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 21:53

Ik zit met een probleempje, 28 juni is rondje texel en mijn vader wilt me dus niet brengen. Zou ik met iemand kunnen meerijden? Vanaf een station ofzo waar iemand toevallig langsrijd. Kom vanaf Texel dus met trein van af Den Helder.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 22:08

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 22:17

Als deze locatie blijft weet ik niet zeker of ik nog wel mee kan... :\

Hargen is voor mij echt te ver om te rijden.

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-14 22:26

Ik ga nog even over de locatie nadenken. Hier komt dus nog een bericht van. Uiteraard krijgt iedereen die mee doet nog duidelijk te horen wat de definitieve plek wordt.

Ik wil wel graag even zeggen dat ik de organisator ben, als er mensen niet mee eens zijn met de plaats snap ik dat, maar ik kan niet iedereen tevreden houden. Het voelt voor mij nu vervelend omdat ik toch mijn best probeer te doen en een leuke/goede meeting probeer te organiseren. Tips over een locatie ontvang ik dan ook liever via een privé berichtje om het geordend te blijven houden in het topic.

Caira: als je het beter weet kan je wat mij betreft de meeting en organisatie overnemen, wel wil ik dan graag even een PB van je als je dit wilt. Wanneer je dit niet wilt, verzoek ik je dan ook niet meer hier te reageren want je hebt al aangegeven dat je niet meegaat.

BrankaZ, ik begrijp dat je het vervelend vind dat ik je van de lijst heb afgehaald, ik heb je aangegeven dat dit per ongeluk is gegaan en excuses hiervoor aangeboden.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 22:38

Ik heb inderdaad je excuus ontvangen. Maar mag ik dan niet meer zeggen hoe ik het heb ervaren?

Verder wil ik op zich nog wel mee. Maar net als anderen niet naar Hargen. Ik heb het opgezocht en van april tot oktober is het daar betaald parkeren en druk.

MZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 22:41

:(

Ik heb ''helaas'' een familiedag (ik hou van mijn familie hoor! Maar had me erg verheugd op de meeting), mijn vader wilt mij wel ophalen rond 3 uur ofzo, maar dan kan ik dus niet alles mee fotograferen. Daarnaast moet ik dan ook nog heen vervoer regelen, tenzij jouw moeder twee keer wil rijden, Eline, misschien kunnen we dan wel iets regelen. Hoef je nu nog niet te regelen met je her enzo, maar daar hebben we het dan even over!

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 11:49

Zozo, het mag wel even iets minder hier, Eline is druk met haar examen en probeert het alleen maar zo goed mogelijk te doen. Nergens voor nodig om iemand af te snauwen omdat iets je niet zint :n.

@eline, als je woensdag klaar bent kunnen we wel even met z'n 2en gaan kijken in Schoorl, Hargen is inderdaad een behoorlijk stuk verder qua rijden, dat scheelt zeker 3 kwartier rijden. Weet ook nog wel een paar andere locaties die makkelijker te bereiken zijn. Focus jij je nu maar op je examen, dat gaat even voor nu.

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 19:13

Marieke: Zal er na de herkansing even naar gaan kijken, misschien is er wel iets te regelen inderdaad!

Mandy: Dankjewel voor je reactie, van je aanbod wil ik graag gebruik maken! :)

Citaat:
Datum: 28 juni
Plaats: Bos in Schoorl
Modellen
1. xDorientj – Evy – Appaloosa, vos panterbontfoto
2. Margarita_ - Farousha - Arabier, vos - Foto
3. Pietershof - Mona - mini appaloosa merrie - Foto
4. Vanky – Fenomeen - KWPN, roodbruin incl. vier zwarte benen en zwarte manen -foto
5. BrankaZ - Frío - Cruzado Hispano Arabe (Andalusiër x Arabier), kleur schimmel.FotoFoto
6. _Margarita_ - Roos - mini schetlander, zwart - foto
7. wolfopdetop – Haflinger
8. xloeladyx - Lady Brienna van de drinkbeker – NRPS - met witte beentjes - FotoFotoFoto

Reserves
1.Kimmsel - Kim - Marano - volbloed arabier - Western/bitloos/engels rijden - Foto
2. XxJustinexX - Justine - Blacky - Foto

Fotografen
1. eline95enile - Eline
2. MZorro – Marieke
3. Marcato – SUUS Fotografie - Suus Fotografie
4. eline1991 – Eline - EbShots photos
5. kimmm94 - Kim- Kim de Groot Fotografie
6. Darkadia - Karen
7. sunnybellami - Sunny - SHshots
8. Strasshorse - Keeley - PW Shots

Reserve fotografen
- Kimmsel - Kim

Wel even heel duidelijk nog:
-We blijven óp de paden fotograferen, met een maximum van 1 meter afstand naast het pad. Dit heb ik met de boswachter afgesproken en is goedgekeurd mits we natuurlijk de natuur daar niet kapot maken.
-Ik neem een vuilniszak mee voor papiertjes/lege flesjes en dat zal ook de énige plek zijn waar we onze troep neergooien.

Groepswhatsapp 2 dagen van te voren is inderdaad een slimme! Dat ga ik doen. Zou iedereen zijn telefoonnummer nog even kunnen doorsturen?

Lisette gaat niet mee, dus die is van de lijst gehaald.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:42

Oh ik hoor van mijn paps dat hij de trailer op deze dag al in gebruik heeft om ons andere paard weg te brengen, dus helaas. Dan mag ik weer van de lijst af :)

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-14 16:22

Citaat:
Datum: 28 juni
Plaats: Bos in Schoorl
Modellen
1. xDorientj – Evy – Appaloosa, vos panterbontfoto
2. Margarita_ - Farousha - Arabier, vos - Foto
3. Pietershof - Mona - mini appaloosa merrie - Foto
4. Vanky – Fenomeen - KWPN, roodbruin incl. vier zwarte benen en zwarte manen -foto
5. BrankaZ - Frío - Cruzado Hispano Arabe (Andalusiër x Arabier), kleur schimmel.FotoFoto
6. _Margarita_ - Roos - mini schetlander, zwart - foto
7. wolfopdetop – Haflinger
8. xloeladyx - Lady Brienna van de drinkbeker – NRPS - met witte beentjes - FotoFotoFoto

Reserves
1.Kimmsel - Kim - Marano - volbloed arabier - Western/bitloos/engels rijden - Foto

Fotografen
1. eline95enile - Eline
2. MZorro – Marieke
3. Marcato – SUUS Fotografie - Suus Fotografie
4. eline1991 – Eline - EbShots photos
5. kimmm94 - Kim- Kim de Groot Fotografie
6. Darkadia - Karen
7. sunnybellami - Sunny - SHshots
8. Strasshorse - Keeley - PW Shots

Reserve fotografen
- Kimmsel - Kim

Wel even heel duidelijk nog:
-We blijven óp de paden fotograferen, met een maximum van 1 meter afstand naast het pad. Dit heb ik met de boswachter afgesproken en is goedgekeurd mits we natuurlijk de natuur daar niet kapot maken.
-Ik neem een vuilniszak mee voor papiertjes/lege flesjes en dat zal ook de énige plek zijn waar we onze troep neergooien.

Groepswhatsapp 2 dagen van te voren is inderdaad een slimme! Dat ga ik doen. Zou iedereen zijn telefoonnummer nog even kunnen doorsturen?

En Justine ook weer van de lijst afgehaald ;)

Ik ga met Mandy deze week even kijken naar een mogelijk andere leuke plek (dichterbij) in Schoorl, ik wil daarvoor een beetje verzamelen hoeveel mensen er met de trailer gaan en wie er rijdend naar toe gaan, zouden jullie dat willen aangeven? :)

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 16:42

Ik ga rijdend vanuit Alkmaar, als de locatie word veranderd. :)

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 21:32

M'n zusje komt rijdend vanuit Schoorl

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 10:09

Ik kom met de trailer vanaf Egmond/Alkmaar.

DorienA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 09:46

:o Ik kom waarschijnlijk met een andere pony , namelijk Epona.
Ze is nu ruim 1 jaar, dus het worden geen rijfoto's :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 12:24

Is er ondertussen al duidelijkheid over de exacte locatie?
Ik zou graag willen weten of ik wel of niet mee kan doen aan deze meeting, ook ivm eventuele andere plannen in dat geval ;)

Kimmsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 13:00

Ik zou met de trailer komen, als ik er nog tussen kom met paard. Hargen of Schoorl maakt voor mij niet uit.

Pietershof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 16:03

Kimmsel als de organisator het goed vind, mag je op mijn plekje.
Ik heb enigzins onverwacht toch andere verplichtingen volgend weekend waar ik niet onderuit kan...

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-14 11:34

Prima, Pietershof geen probleem. Ik ga vanavond met Mandy naar Schoorl, jullie kunnen er vanuit gaan dat de locatie dichterbij wordt, vanavond plaats ik de definitieve locatie hier.

En is goed Dorien ;)

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 00:34

Locatie is bekend, heb eline vandaag even een mooi plekje laten zien, daar zit op korte afstand van elkaar een heleboel moois. Is natuurlijk wel heuveltje op door het zand, maar daar ontkom je sowieso niet aan in schoorl. Het is de bosopgang in de buurt van groet, zal van de week even het kaartje posten. Je kunt er wel een trailer kwijt, weg is redelijk breed daar en zolang het er niet al teveel zijn en iedereen netjes langs de kant parkeert komt het goed.

Pietershof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 13:32

Dat is ook de locatie die ik bedoelde en die ik gepb't had. ;-) Ik hoop dat het een leuke meeting wordt, volgende keer ga ik heel graag mee. Is echt een heel mooi plekje met diversiteit daar!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 16:37

Hoe zit het eigenlijk met de indeling? Die eerder is gemaakt sta ik niet bij en ik weet wel graag wanneer ik word verwacht. Schimmel vraagt n.l. wel wat voorbereidingstijd en dan kan ik dat plannen.

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-14 22:17

Dit is de definitieve locatie, verder reageer ik morgen even uitgebreid.

Afbeelding

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:45

Fijn! Dan kan ik mee! :D
Ik moet dan ongeveer anderhalf uur heen moeten rijden, zou ik dan misschien nog over geplaatst kunnen worden naar de middaggroep?

Verder voor de fotografen, wat is er gewenst? Kwa kleding, thema oid? Rijkleding bij de portretfoto's of een jurkje?

Fenomeen zal sowieso worden geknot, en verder gewoon met engels hoofdstel en dressuurzadel.
Welk kleur dekje vinden jullie fijn? Ik heb bij wit ook bandages, en bij de rest alleen een dekje.
Ik heb; zwart met zilver, groen, blauw, oranje, geel/roze en wit.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 23:21

Vanky, jurkje staat altijd erg leuk maar rijkleding mag uiteraard ook :) mijn voorkeur gaat uit naar roze of blauw, wit is ook mooi maar kan soms erg fel uitkomen op de foto (door de zon).