Ik dacht wauw die Mechelse heide is mooi.. Een beetje jammer dat het in België was haha Ik heb nu op de heide in Hilversum gestemd, maar eerlijk gezegd maakt het behalve 1 andere plek voor mij niet heel erg veel uit de meeste plaatsen zijn een uur en een kwartier of 1,5 uur rijden.
Zouden degene die nog niet bevestigt hebben of nog geen foto achter hun aanmeldingen hebben staan mij een pb willen doen? (uiteraard met bevestiging en/of foto, wat van toepassing is!)
Ik ga me ivm de locatie keuzes die allemaal helaas echt te ver zijn afmelden voor deze meeting, wordt ook een beetje druk. Gelukkig sta ik helemaal onderaan de lijst dus maakt het niet zoveel uit haha :p
Ook graag even pb! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de helft van de top 8 niet meer kan + modellen. Dus een beetje overzicht is handig!
Anoniem
Geplaatst: 15-04-14 14:25
en het is geworden....
de Ginkelse heide in Ede!
Willen alle fotografen en modellen die op de lijst staan mij een pb sturen met: - of je wel/niet komt qua locatie - of je wel/niet vervoer hebt (en vanaf welke plaats je moet komen)
Het liefst heb ik de lijst zo snel mogelijk definitief zodat iedereen meer duidelijkheid heeft!