Ik heb me nog niet officieel aangemeld daar ik echt afhankelijk ben van dag en plaats. Als het op een vrije dag van mij is in HvH kan ik wss wel. Wassenaar zeker weten niet. Ik moet er namelijk rijdend naartoe ivm het niet hebben van transport. Ik wacht dus af waar en wanneer het wordt en dan pas meldt ik me aan ( al dan niet voor de resereve).
Ik wil wel mee als model als dat nog kan? Ponylief is eeen rodblakke (blonde) fjord Wel hvh, sgravenzande of staelduinse bos, omdat ik erheen moet stappen! Staelduinsebos is het dichtste bij
Ja dat snap ik ook wel . Maar als bijna alles in het westland niet mag, dan heeft het haast geen nut. Ik dacht dat je bij Staelduinsebos overal mocht. Maar dat kan dus ook al niet meer
Milord
Woonplaats: Op de Trein van het Leven onderweg naar Overal en Nergens, Dromenland en halte Thuishaven
Hee Otjuh, Waar sta jij dan dat je het zelfde probleem hebt als ik qua aanrijden? Moet niet al te ver bij mij vandaan zijn denk ik zomaar?
Onderaan de maasdijk! Heb ff in je profiel gekeken ik ken jou wel ik heb Gonkong gedaan bij jou op stal!
Staelduinsebos is best leuk hoor! we kunnen ook langs de waterweg, is een grote dijk waar je heerlijk kunt galoperen, bosjes waar je fotos kan maken en langs t water ook!!
Milord
Woonplaats: Op de Trein van het Leven onderweg naar Overal en Nergens, Dromenland en halte Thuishaven
Ja alleen heb je bij de waterweg het probleem van parkeren met je trailer. Is idd wel een mooi stukje daar.
FF Oftopic: Otjuh, Gonkong dus juist ja nu kan ik je gezicht ook weer plaatsen. Ben nogal slecht in namen en gezichten maar met een paard erbij weet ik het weer. Was een lief paardje. Kon je niet mee als verzorgster? Milord is er inmiddels niet meer maar heb wel een nieuw paardje.