Wordt alleen wel de eerste keer voor mijn paard en mij en heb geen idee hoe zoiets gaat, is dat een probleem?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laux schreef:Oh dat lijkt mij ook wel heel leuk!
Wordt alleen wel de eerste keer voor mijn paard en mij en heb geen idee hoe zoiets gaat, is dat een probleem?
Op zich lijkt 10:00 of 11:00 mij een mooie tijd, ligt natuurlijk ook aan het aantal modellen. nobje schreef:RusselNuwell schreef:Ik ken de omgeving niet, .
Hoi hoi....
Hier een klein filmpje van een deel van het bos.
En de aanrij route naar het deel van Ommen, in dit geval
de Sahara... ik vind het nog steeds een geweldig bos !![]()
[ Video ]
De Sahara vind ik inderdaad heel mooi! Ben er zelf ook met mijn paard op fotomeeting geweest. Maar in de Sahara zelf mag je niet te paard komen officieel, en gezien je het over een groep paarden hebt heb je een redelijk grote kans om dan gedoe met een boswachter te krijgen, al dan niet een boete. Wel mag je in de kleine Sahara komen -ik kan zo wel even wat foto's opzoeken-, deze vind ik persoonlijk ook mooier doordat hij meer variatie biedt aan omgeving dan alleen zand. Hardenberg ben ik helemaal niet bekend qua omgeving. 
) het Engelandse bos in Ane. Daar is het wel heel klein, niet echt mooi voor overzichts foto's. Dat is meer alleen een zandbult (laatste foto van mij is daar ook gemaakt door m'n vader ooit)
)
elwinfield schreef:Klopt inderdaad, we rijden inderdaad ook stiekem daar..
Volgens mij is tegenwoordig alles verboden daar in de buurt
Ik ken wel een boswachter daar in de buurt :p misschien kan ik een dealtje sluiten indien het echt nodig is
de vlakte achter de sahara, is eigenlijk ook veel mooier - het is wel wat verder lopen