Ik stuur vanavond even m'n adres door aan iedereen en zal de groepsapp aanmaken. Zijn er trouwens nog modellen die mee willen lunchen? Ga morgen even om boodschappen dus is wel handig om te weten of er nog meer mee eten als alleen de fotografen.
Vooralsnog geeft m'n weerapp overigens zaterdag en zondag een zonnetje dus daar ga ik wel vanuit (en kan ook haast niet anders, want word zaterdag 25 en tot nu toe nog maar 1x regen gehad in m'n hele leven op m'n verjaardag haha)
Ik heb nog geprobeerd het schema iets anders neer te zetten. Vind het zo iets overzichtelijker voor mezelf. Ik plaats hem hier zodat als iemand anders dit ook handig vind het kan gebruiken
NSV_fan
Geplaatst: 03-05-14 15:15
Gefeliciteerd Desiree!
Het lukte niet om mijn nummer toe te voegen aan de groepsapp, maar ik ben er morgen gewoon hoor Nu nog ff overpeinzen welke set t wordt Vooralsnog lijkt het morgen ook mooi weer te worden dus denk dat alles goed komt
Ohhhhh zie al zoveel moois voorbij komen!! Die blackfoto's zijn ook echt erg gaaf!!
Wouw!!!!!
boeflover
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-14 18:48
Jeetje jullie zijn snel! Aila staat er super op (m'n vriend herkende der niet eens direct haha) en die van Sietse kan zo in de penny als poster!! Kayleigh ook super mooie foto's, Emma was echt een super model!
NSV_fan
Geplaatst: 04-05-14 18:49
Mooie Emma ook En die van aila kwijl ☺️
Via deze weg wil ik jullie fotograven nogmaals heel erg bedankten voor de tijd En natuurlijk ook alle hartelijke dank asn Desiree en jouw geweldig lieve en gastvrije ouders! Wat wonen jullie geweldig en wat een prachtige ponies hebben jullie. Ik voel me een bevoorrecht mens dat ik er vandaag bij mocht zijn
Dankjewel ook ik wil alle fotografen nogmaals bedanken en natuurlijk alle modellen die de moeite namen naar ons toe te komen. Ook beterschap gewenst aan Daphne, jammer dat ze er niet bij kon zijn.
Anoniem
Geplaatst: 04-05-14 18:53
Casper:
(ik heb me nog niet echt bezig gehouden met dingen wegwerken hoor, hihi. Alleen de hele makkelijke wegwerkklusjes doe ik ff snel)