Ik vind het ook allemaal een beetje lang duren, eerlijk gezegd. Denk dat het het beste is als we de knoop door hakken, want dan kunnen er dingen geregeld worden.
Inderdaad, mee eens met de rest, naast dat ik anders gewoon andere dingen plan. Ik ga er niet omheen plannen, om er vervolgens achter te komen dat ik niet mee mag.
Ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje lang duren. Ik wil graag meedoen, maar wil het dan ook gewoon zeker weten. Zodat ik niet voor niks weekenden vrij ga houden.
Ik wil gewoon iedereen een eerlijke kans geven maar goed. Maarja... dan zal ik vanavond de fotografen pben om te stemmen. Geen idee hoe ik dat nu ga doen dan want nu weet ik niet welke modellen we kunnen kiezen op de gekozen datum, dat maakt het niet bepaald makkelijk.
xWouter
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-14 08:59
De meeting zal plaatsvinden op 1 Juni in de duinen Precieze locatie zullen we gezamenlijk nog kiezen
De fotografen krijgen vanavond het lijstje, kon gisteren avond niet op Bokt vanwege problemen thuis
xWouter
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-14 20:45
Een aantal aanpassingen aangezien er wat mensen af zijn gevallen. Diegene die niks van zich hebben laten horen staan nog wél op het lijstje. INSCHRIJVING GESLOTEN