Heb je met iedereen deze afgelopen week nog contact gehad? Beetje jammer als de helft ineens niet komt opdagen omdat ze het zijn "vergeten".
Heb net Sasja helemaal geborsteld, alle rare dingetjes uit de boom uit haar haren zitten plukken. Ben alleen bang dat ik morgen vroeg weer overnieuw kan beginnen
Ja toevallig heb ik net anneve nog even bericht (van vicky en lois) dat is de enige van wie ik weinig heb gehoord en heb ook nog geen bericht van haar terug ontvangen.. Dus hoop dat ze snel wat van zich laat horen want als ze het "vergeten" Zou zijn dan missen we ineens 2 modellen.
Weet ook niet wat te doen als ik niets meer van haar hoor vandaag eigelijk..
Ja wendy van Fedde heb ik er nog op maar heeft niet gereageerd op mijn vraag of ik nog op hun kon rekenen. En yvette met lexy heeft daar wel op gereageerd. Dus misschien is het iets als we in ieder geval yvette nog mee vragen? En als idd aneve over een uur nog niet heeft gereageerd dan kan ik of wendy nog ff pb'en of ik zag net ook nikita vlug nog met een aanbod voorbij komen via de chat met een boerenfox. (Sorry nikita had wel vlug gekeken maar nog niet kunnen antwoorden, ga ik zo doen )
even een dringend vraagje: is er iemand in groep 2 (middaggroep) die ook de ochtend kan komen? Yvette red 10 uur namelijk net niet! en we willen uiteraard toch wel zoveel mogelijk modellen hebben
ik hoor het graag van iemand!
MissYvette4u
Geplaatst: 26-04-14 21:15
Never mind, ik voer de paarden wat vroeger! Wij zijn om 09.30 uur op de parkeerplaats
First_Unique
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-14 21:25
nieuwe schema voor nu. Is een boerenfox Iggy bijgekomen. van anneve en Wendy nog niets gehoord dus nikita heeft Iggy weten te strikken voor ons super bedankt daarvoor!!
Yvette je bent geweldig!! echt super bedankt dat je jezelf toch nog in een aantal bochten hebt weten te wringen om mee te komen op meeting!!
Bij gebrek aan beter even snel een foto'tje van haar Facebook afgeplukt. Dit is Iggy
First_Unique
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-14 22:04
heezerbosch te heeze in je tom tom typen. helemaal doorrijden tot de T-splitsing. dan zie je aan je rechterkant een pensionstalling liggen. daar moet je rechts het bospad inrijden en dan is er enkele meters verder een parkeerplaatsje. daar kun je parkeren. daar kun je overigens ook niet verder rijden
Sasja heeft wel een halsband om met een lijn. Ze heeft zo'n dikke kraag dat haar haren over de halsband vallen. De lijn is dun, dus makkelijk weg te werken.
Oke! Kan mijn zus tijdens ronde een gewoon even met roxy wandelen ofzo?
First_Unique
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-14 23:03
ja hoor Laura!
nou dit is hopelijk echt de allerlaatste update van het schema ben blij dat ik die 40 minuten pauze had gerekend.. nu hebben we alsnog 20 minuten.. moet wel goed zijn toch? en Laura ik heb jou als enige dan bij iemand geplaatst omdat ik in je pbtjes eruit had gehaald dat je nog redelijk nieuw bent met fotograferen dus graag veel wil leren van ons.. daarvoor wil ik je op deze manier de kans geven als je alleen wilt moet je morgen maar even onderhandelen met de andere fotografen maar dat komt goed!
edit grrr weer een fout in het schema, heb hem nu even weer aangepast blijf aan de gang hahaha
Laatst bijgewerkt door First_Unique op 26-04-14 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt