Vervolg fotomeeting voor mensen met een beperking ~ 24 Aug.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eunomia

Re: Vervolg op fotomeeting voor mensen met een beperking.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-14 19:44

Gezellig Hannah. :D

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 19:47

Hannah, leuk! :)

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 19:49

haha, ja. We gaan samen als 1 model door, omdat we samen op de foto gaan. Af en toe ik met mn paard alleen, dan laat ik haar buiten beeld staan, en af en toe zij naast thirza dat ik naast/achter de fotograaf sta. Komt goed. :) Ik neem dezelfde mevrouw mee als de vorige keer, die helpt haar ook weleens voor/na het rijden en weet ook precies wat voor persoon het is en hoe je haar moet begeleiden :)
Laatst bijgewerkt door hannahaapje op 26-02-14 19:57, in het totaal 3 keer bewerkt

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-14 19:50

Mijn voorstel is het volgende:

We werken één-op-één, maar mensen die per se in duo's willen kunnen dit bij mij aangeven en dan kunnen er best duo's gemaakt worden. Bijvoorbeeld Marjoow en chanelle14. Als chanelle14 dit goed vind dan zet ik jullie samen op één nummertje en dan komt er weer een fotograaf extra bij.

De modellen doen we dan op 8 in plaats van 10, dus er kan nog één model bij (Hannah gaat samen met N.aladi als één model).

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 19:51

Ik snap Marjoow en _Cowgirl allebei heel goed. Misschien is het een idee om gewoon daar te kijken
welk model het wel of niet aan kan. Ik ben zelf ook nog onzeker met fotograferen, omdat het voor
mij de eerste keer is op een fotomeeting, daarom had ik het fijn gevonden om samen met iemand te
staan zodat we elkaar konden helpen. Maar ik kan me helemaal voorstellen dat het voor sommige
modellen gewoon net iets teveel wordt. Als we er eenmaal allemaal zijn zal het wel vanzelf gaan.
Maarja dat is ook wel een beetje mijn instelling, 'wie zien het allemaal daar wel en het komt vanzelf goed.' :')

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-14 19:52

Tot nu toe is dit de lijst van modellen en fotografen die mee zouden gaan (ovb. datum ed.)

Modellen:
1. tante _Cowgirl.
2. hannahaapje en N.aladi.
3. Nijn.
4. nathalie_v.
5. judith_irene.
6. snoopydog.
7. Gemmeke en Rinus.
8.

Fotografen:
1. XxJustinexX
2. Killyenn.
3. Marjoow en chanelle14.
4. kani_ejj.
5. pimaude.
6. Magrathea.
7. meijer1990.
8. valiantS.

Reserve:
1. moonforever.
2. Suuszels.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-14 19:54

chanelle14 schreef:
Ik snap Marjoow en _Cowgirl allebei heel goed. Misschien is het een idee om gewoon daar te kijken
welk model het wel of niet aan kan. Ik ben zelf ook nog onzeker met fotograferen, omdat het voor
mij de eerste keer is op een fotomeeting, daarom had ik het fijn gevonden om samen met iemand te
staan zodat we elkaar konden helpen. Maar ik kan me helemaal voorstellen dat het voor sommige
modellen gewoon net iets teveel wordt. Als we er eenmaal allemaal zijn zal het wel vanzelf gaan.
Maarja dat is ook wel een beetje mijn instelling, 'wie zien het allemaal daar wel en het komt vanzelf goed.' :')

En dat is bij deze meeting juist niet de bedoeling. ;) Structuur is voor een aantal mensen met een verstandelijke beperking nou net het belangrijke. Maar jij kunt eventueel met Marjoow samen als duo omdat jullie allebei aangegeven hebben liever niet alleen te fotograferen.

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 19:55

Oke, is prima hoor!

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-14 19:56

chanelle14 schreef:
Oke, is prima hoor!

Fijn! :) Komt dan net zo goed uit, toch? Kan er ook weer een fotograaf van de reservelijst mee.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 19:56

Ik vind alles prima, en ik denk dat als ik het allemaal zo lees dat de TS gewoon op haar gevoel af moet gaan en het moet doen zoals de vorige keer. Als dat fijn werkte voor iedereen waarom zou je dat niet nog een keer doen?

Ik vind echt alles prima en pas me heel makkelijk aan aan wat er moet gebeuren, dit is natuurlijk geen gewone meeting, dit is iets compleet anders, en daar moet je gewoon rekening mee houden. En als je dat als fotograaf niet fijn vind, of liever niet wil inderdaad, dan kan je beter iemand op je plek laten die het geen probleem vind (snap wel dat je graag mee wil hoor!) Bedoel er verder niks mee!

Maar ik vertrouw er gewoon op de de TS wel weet wat ze doet! Petje af hoor ts , dat je dit zo goed regeld!

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 19:57

_Cowgirl schreef:
chanelle14 schreef:
Oke, is prima hoor!

Fijn! :) Komt dan net zo goed uit, toch? Kan er ook weer een fotograaf van de reservelijst mee.

Ja helemaal goed, hoor! Als Marjoow het aandurft met mij. :+

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 19:58

_Cowgirl schreef:
chanelle14 schreef:

En dat is bij deze meeting juist niet de bedoeling. ;) Structuur is voor een aantal mensen met een verstandelijke beperking nou net het belangrijke. Maar jij kunt eventueel met Marjoow samen als duo omdat jullie allebei aangegeven hebben liever niet alleen te fotograferen.

Misschien bedoelt ze hetzelfde als ik :D (we zijn er volledig van overtuigd dat jullie het allemaal perfect gaan regelen en dan zien wij het wel eenmaal daar :j)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-14 19:59

XxJustinexX schreef:
Ik vind alles prima, en ik denk dat als ik het allemaal zo lees dat de TS gewoon op haar gevoel af moet gaan en het moet doen zoals de vorige keer. Als dat fijn werkte voor iedereen waarom zou je dat niet nog een keer doen?

Ik vind echt alles prima en pas me heel makkelijk aan aan wat er moet gebeuren, dit is natuurlijk geen gewone meeting, dit is iets compleet anders, en daar moet je gewoon rekening mee houden. En als je dat als fotograaf niet fijn vind, of liever niet wil inderdaad, dan kan je beter iemand op je plek laten die het geen probleem vind (snap wel dat je graag mee wil hoor!) Bedoel er verder niks mee!

Maar ik vertrouw er gewoon op de de TS wel weet wat ze doet! Petje af hoor ts , dat je dit zo goed regeld!

Bedankt. :o

Dat is het ook gewoon, ik heb best wat ervaring in dit "wereldje" en weet dat bepaalde mensen structuur nodig hebben, drukte moeilijk kan zijn, nieuwe mensen leren kennen lastig/"eng" is en zo zijn er nog wel meer factoren waar ik gewoon rekening mee wil houden. In dit geval zal dat misschien wat ten koste van fotografen gaan, maar dan moet je je hard gezegd niet voor zo'n "speciale" meeting aanmelden in mijn ogen.

De vorige keer is alles goed gegaan, ik heb alleen maar positieve reacties gehad en ik vond het een geweldig geslaagde dag en ik hoop dat dit ook deze keer weer gaat gebeuren. :)

judith_irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 20:00

Anna, wat ontzettend top van jou dat jij zo ontzettend opkomt voor jouw opzet van de meeting. Dat je heel erg goed de reden van deze speciale meeting in het oog houd. +:)+ +:)+

Je geeft in deze discussie op en hele nette manier een duidelijke leiding +:)+

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-14 20:01

judith_irene schreef:
[naam], wat ontzettend top van jou dat jij zo ontzettend opkomt voor jouw opzet van de meeting. Dat je heel erg goed de reden van deze speciale meeting in het oog houd. +:)+ +:)+

Je geeft in deze discussie op en hele nette manier een duidelijke leiding +:)+

Bedankt voor het compliment! <3

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 20:01

Ja zo bedoelde ik het inderdaad meer, ik vertrouw er helemaal op hoe jullie het regelen. Vind tot nu toe helemaal top hoe jullie het hebben geregeld. +:)+ J
e weet duidelijk waar je mee bezig bent.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-14 20:04

Oh, sorry, verkeerd opgevat. :o

Ik heb het de vorige keer alleen gegaan, maar dankzij Hannah is dit nieuwe topic er! Die hield me heel goed aan mijn belofte: er komt een vervolg. Vind het hartstikke leuk dat Hannah me ermee wil helpen en het gaat hartstikke goed tot nu toe!

Ik ga nu mijn tante even bellen, die weet nog van niets, ze zal ook wel heeeeeel blij zijn. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 20:05

Heel duidelijk. Hou gewoon je structuur erbij, en je plan vast organisatie !

Zelf wil ik graag met een teamgenoot omdat ik graag toch wat wil leren van zo'n (best verwegge) meeting als dat mogelijk is. :-)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-14 20:07

pimaude schreef:
Heel duidelijk. Hou gewoon je structuur erbij, en je plan vast organisatie !

Zelf wil ik graag met een teamgenoot omdat ik graag toch wat wil leren van zo'n (best verwegge) meeting als dat mogelijk is. :-)

Jij zou dan met Suuszels kunnen, die wilde ook liever in duo's, hangt er vanaf welke datum het wordt voor haar. Anders vinden we vast iemand! Houden we even in de gaten. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 20:10

Ik wacht rustig af. :-) voor organisatie vragen of meningen mag je me altijd een pb doen ! Jaaaren bij aangepast paardrijden meegelopen in de lessen dus ook basisverstand van beperkingen :)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-14 20:13

pimaude schreef:
Ik wacht rustig af. :-) voor organisatie vragen of meningen mag je me altijd een pb doen ! Jaaaren bij aangepast paardrijden meegelopen in de lessen dus ook basisverstand van beperkingen :)

Leuk! Dat ga ik zeker in gedachten houden. :)

Er zal vast iemand voor jou te vinden zijn.

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 21:42

Ik baalde dat vorigjaar niet bij ken zijn,..
dit jaar hoop ik gwn te komen, !!
en me paardjes leen ik graag uit. even van te voren zeggen dan ken rekening mee houden, :)

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 21:53

.
Laatst bijgewerkt door nathalie_v op 07-04-22 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 21:58

.
Laatst bijgewerkt door nathalie_v op 07-04-22 22:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 01:04

Ik ben rond die tijd niet meer in Nederland, dus ik moet me helaas afmelden. Veel plezier met de meeting in ieder geval! :)