Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanelle14 schreef:Ik snap Marjoow en _Cowgirl allebei heel goed. Misschien is het een idee om gewoon daar te kijken
welk model het wel of niet aan kan. Ik ben zelf ook nog onzeker met fotograferen, omdat het voor
mij de eerste keer is op een fotomeeting, daarom had ik het fijn gevonden om samen met iemand te
staan zodat we elkaar konden helpen. Maar ik kan me helemaal voorstellen dat het voor sommige
modellen gewoon net iets teveel wordt. Als we er eenmaal allemaal zijn zal het wel vanzelf gaan.
Maarja dat is ook wel een beetje mijn instelling, 'wie zien het allemaal daar wel en het komt vanzelf goed.'
_Cowgirl schreef:chanelle14 schreef:Ik snap Marjoow en _Cowgirl allebei heel goed. Misschien is het een idee om gewoon daar te kijken
welk model het wel of niet aan kan. Ik ben zelf ook nog onzeker met fotograferen, omdat het voor
mij de eerste keer is op een fotomeeting, daarom had ik het fijn gevonden om samen met iemand te
staan zodat we elkaar konden helpen. Maar ik kan me helemaal voorstellen dat het voor sommige
modellen gewoon net iets teveel wordt. Als we er eenmaal allemaal zijn zal het wel vanzelf gaan.
Maarja dat is ook wel een beetje mijn instelling, 'wie zien het allemaal daar wel en het komt vanzelf goed.'
En dat is bij deze meeting juist niet de bedoeling.Structuur is voor een aantal mensen met een verstandelijke beperking nou net het belangrijke. Maar jij kunt eventueel met Marjoow samen als duo omdat jullie allebei aangegeven hebben liever niet alleen te fotograferen.
XxJustinexX schreef:Ik vind alles prima, en ik denk dat als ik het allemaal zo lees dat de TS gewoon op haar gevoel af moet gaan en het moet doen zoals de vorige keer. Als dat fijn werkte voor iedereen waarom zou je dat niet nog een keer doen?
Ik vind echt alles prima en pas me heel makkelijk aan aan wat er moet gebeuren, dit is natuurlijk geen gewone meeting, dit is iets compleet anders, en daar moet je gewoon rekening mee houden. En als je dat als fotograaf niet fijn vind, of liever niet wil inderdaad, dan kan je beter iemand op je plek laten die het geen probleem vind (snap wel dat je graag mee wil hoor!) Bedoel er verder niks mee!
Maar ik vertrouw er gewoon op de de TS wel weet wat ze doet! Petje af hoor ts , dat je dit zo goed regeld!
pimaude schreef:Heel duidelijk. Hou gewoon je structuur erbij, en je plan vast organisatie !
Zelf wil ik graag met een teamgenoot omdat ik graag toch wat wil leren van zo'n (best verwegge) meeting als dat mogelijk is.