Citaat:1 juni
- Naaoommii
- sannerocky
- mandje
- karev
- Van
22 juni
- Naaoommii
- mandy_8
-sannerocky
- Mar_X
- mandje
- Believe
- Rocco_Love12
- karev
- Van
29 juni
- Mar_X
- mandje
- Believe
- Rocco_Love12
- karev
- Van
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Naaoommii schreef:Ik wil de meeting prima over nemen, heb zelf al een aar georganiseerd dus weet hoe het moet. Heb ik ook eerder aangeboden maar het is aan de ts zelf...
mcfly schreef:Ik ben toch bang dat het me allemaal niet gaat lukken om alles te regelen. Heb het behoorlijk druk de aankomende paar weken. Zo is mijn auto net aan mot gereden, gaan we een huis kopen, wordt m'n moeder 50 waar ik van alles voor moet doen en dan gaan we ook nog eens van 9 tot 20 juni op vakantie. Als er iemand is die het van me wil overnemen, graag!

Over heen gelezen, komt puur omdat ze op mijn vorige reactie niet reageerde. Ik zal even een pbtje doen en dan neem ik de meeting over. Wel zal ik even een nieuw topic maken voor het overzicht. Als iedereen dan zo vriendelijk wil zijn om mij te pben wie er mee mochten en wie er als reserve stonden die nog mee gaan van modellen. Fotografen kunnen zich opnieuw aanmelden aangezien we ook te kort komen!                                                         
  Waar ik heel veel zin in heb. En moet waarschijnlijk mn moeders appartement leeghalen. Durf dus niets af te spreken nu