Je moet het zo zien, de eerderveldweg is gewoon een heel klein weggetje dat alleen leidt naar de Sahara toe. Als je die gewoon uitrijdt dan kan je de sahara niet missen, die is recht voor je
Absoluut mee eens! Heerlijk vandaag, zou absoluut meehelpen voor mooie plaatjes!
_Juudith
Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-14 12:56
missanita84 schreef:
hopelijk net zulk mooi weer als vandaag!!!
Jaaa ik hoop het ook!! =D
_Juudith
Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-14 18:07
Ik heb de planning gemaakt. En met iedereen rekening gehouden. Ik heb de fotografen nog niet ingedeeld per hond, dit komt op de dag zelf wel goed Mocht iedereen zeggen van nou vul het maar wel in dan doe ik dan alsnog.
Tijdens het vrij fotograferen kunnen de honden lekker hun gang gaan (houdt hierbij wel rekening met elkaar en elkaars honden) Daarna is iedereen vrij om te gaan.
We zitten nog wel met vrij weinig fotografen. (voor de ochtend groep zelfs 1 te weinig, dus mocht er iemand nog fotografen kennen dan mogen ze zich bij mij aanmelden
Okay dan moet de planning nog iets worden aangepast! @Jniena zou jij anders naar de middag groep willen? Dan vallen de pauzes weg (die waren omdat er 6 honden waren en 5 fotografen )
Ooh Kack sorry ik pas de planning nog even aan ik ben iemand vergeten schaamschaam @jniena jemig kiezen als je sochtends of smiddags wilt @missanita84 sorry ik ben jou dus vergeten maar dan mag jij bij de 2e groep in
In de ochtend groep zitten. Karinlf __Lauraa Femmy91 MarlindeRooz Blondcowgirl Jniena We beginnen om 10 uur met fotograferen. Ik stel voor om om half 10 te verzamelen op de parkeerplaats.
In de middag groep zitten Missanita84 C_Esther Orchidee21 Musinge Sann_ We beginnen om 11.45 met fotograferen. graag rond half 11.30 klaar staan bij de parkeerplaats.
We kijken op de dag zelf even als we in de kleine sahara of in de grote sahara gaan fotograferen. Dit ligt o.a aan het weer en de drukte die dit weer mee brengt. Ik wil geen gezeur met boswachters enz. dus de kans is aanwezig dat we naar de kleine sahara moeten wandelen. Dit is max 10 minuten lopen!
Ik heb er iig heel veel zin in, hopelijk jullie ook allemaal!