Fotomeeting in het Gooi (Hilversum/Laren)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

donnar

Re: Fotomeeting in het Gooi (Hilversum/Laren)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 10:07

Kunnen we niet evt 2/3 dagen doen, er zijn nu zo veel modellen en anders kunnen er veel niet mee dat zou dan toch wel jammer zijn. ;)

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 10:20

Ik wil graag als fotograaf mee ovb.

lauwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 11:34

donnar schreef:
Kunnen we niet evt 2/3 dagen doen, er zijn nu zo veel modellen en anders kunnen er veel niet mee dat zou dan toch wel jammer zijn. ;)

ik vind het een goed idee

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 11:40

Hahahaha!
Ten eerste; probeer maar eens één meeting GOED te organiseren naast je dagelijkse leven. Laat staan 2/3 dagen !
Ten tweede: meer dan 50% valt sowieso nog af voor het zo ver is, uiteindelijk moeten er 9/10 keer nog modellen en/of fotografen bij elkaar geschraapt worden.

Dus lieve TS, alstublieft, je doet het goed zo! Laat je niet overhalen om er meerdere dagen van te maken :D

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 11:58

Ow wat leuk zeg een meeting in de beurt. :D Afhankelijk van de datum en locatie kom ik denk ik wel langs om te kijken/helpen. Ben rond die periode zelf hoogzwanger dus met paard word hem niet.

Mochten er modellen te kort zijn zou ik het wel kunnen overwegen om hem door iemand anders te laten rijden of neer te zetten. Gaat om een appaloosa (western gereden). Dit allemaal afhankelijk van de locatie. :)

Weet niet of het al gezegd was en waar je het precies wil doen bij het vliegveld, maar op de hei bij het vliegveld is een vergunning nodig. Ben zelf ook een keer bezig geweest met een meeting daar maar dat werd echt absurd duur. :=

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 12:15

Eens met lara, een dag is meer dan genoeg. Je blijft altijd houden dat er mensen niet mee kunnen, helaas pindakaasnen volgende keer beter

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 12:33

Ja klopt maar ik dacht het omdat er heel veel aanmeldingen zijn en weinig plaatsen zegmaar, ik dacht inderdaad al dat het niet zou lukken want het is wel heel veel werk om dit te organiseren en goed te laten verlopen!

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-14 13:16

Dat het veel werk is, besef ik mij. De meeting gaat sowieso door. Lara, bedankt! Het wordt zondag 1 juni. Mocht dat goed verlopen zijn, kunnen wij er altijd voor kiezen nog zo n dag te doen. Ik heb antwoord van de boswachter gehad en hij heeft behoorlijk wat vragen gesteld die ik vanmiddag als ik thuis ben ga beantwoorden. Daarna hou ik ook jullie weer op de hoogte!

Too

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 13:21

StillAngel, over welke locatie heb je een boswachter nu gemaild? Als ik je ergens mee kan helpen, kun je mij pb'en :).

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 17:54

Ik wil ook best helpen mocht je dat nodig hebben :)!
Fijn dat je zo snel antwoord hebt van de bboswachter!

Tenshi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 18:05

Fijn dat de boswachter bereid is om mee te denken! :) Mochten er heel veel modellen blijven ondanks eventuele uitval is het een idee om net als in de andere topics te gaan stemmen en zo een x aantal te selecteren?

Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 22:06

Hoi,

Kan ik ons nog aanmelden? Ik kom samen met mijn 7 jarige ruin (zie foto's profiel).

Fransje_70

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 22:10

Tenshi schreef:
Fijn dat de boswachter bereid is om mee te denken! :) Mochten er heel veel modellen blijven ondanks eventuele uitval is het een idee om net als in de andere topics te gaan stemmen en zo een x aantal te selecteren?

Mijn ervaring met een vorige meeting (die niet doorging vanwege slecht weer) was dat er gigantisch veel mensen afvallen, die nu zeker weten dat ze komen. Vooral op het laatste moment, en dan bedoel ik een week of zo van te voren.
Daar was de hele club die uiteindelijk zou komen zelfs tweede of derde keus (behalve ik en nog iemand anders geloof ik).

Anouk_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 22:13

Hoi,

Wat leuk een fotomeeting in de buurt! Ik zou er wel bij willen zijn als fotograaf, als dat nog kan/mag?
Ik heb nog niet zoveel ervaring maar wel veel enthousiasme :)

gretoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 10:26

ik heb de Doodle niet ingevuld sorry!!
maar ik kan niet op 1 juni. ben dan 3 jaar getrouwd en hebben dan al andere plannen.

sorry!

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-14 12:38

Ik heb vandaag weer een reactie gekregen van de boswachter. Ik heb een formulier ingevuld maar als wij op de Hoornseboegseheide zouden willen, zou dat op zondag extra druk zijn dus ze moeten er wel over nadenken. Ook wil.hij een kaartje van de exacte locatie. Het minimale bedrag dat betaald moet worden is sowieso 6 euro per paard per dag.. Ik ga dus zoeken naar andere mogelijkheden en plaatsen ondertussen. Heeft iemand nog een idee waar wij makkelijker terecht zouden kunnen?

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 12:47

Als je richting de Hoge Vuursche gaat dan heb je bos van Staatsbosbeheer daar heb je geen vergunning nodig. Ik moet alleen even heel goed nadenken waar je dan zou kunnen parkeren in de buurt van een mooie plek om te fotograferen. Als het niet te slecht weer is zondag zou ik wel even een rondje kunnen rijden om te kijken wat er daar allemaal te zien is.
De hei is gewoon heel druk op zondag en stikt vooral van de vreselijk onopgevoede honden.

anne_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 13:08

Mij lijkt het leuk om als fotograaf mee te gaan als dat nog mogelijk is. Ik fotografeer alleen nog niet lang en heb dus nog weinig ervaring. Zelf heb ik pas 1x mijn eigen pony gefotografeerd. Ik weet niet of dit een probleem is? Ik kan dus geen top foto's garanderen.

Ik fotografeer met een Sony Alpha SLT-A58, 18-135 mm.

Even wat foto's van mij:
http://i43.tinypic.com/beepfa.jpg
http://i42.tinypic.com/2n7qexy.jpg
http://i41.tinypic.com/2r4rc3k.jpg
http://i40.tinypic.com/208w3so.jpg
http://i43.tinypic.com/v4s1h2.jpg

Als ik mee mag is het nog wel even onder voorbehoud van de datum. Nu is het voor mij nog erg lastig om te zeggen of ik 1 juni kan, maar er is een grote kans dat deze datum lukt.

lauwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 13:40

Noorderpark in utrecht? Ligt tussen utrecht en Hilversum in tegen utrecht overvecht aan. Of maarssenveenseplassen dit is een recreatieplas maar ruiterpad eromheen hier krijg je meer bos idee bij de noorderpark wat vrij open is.

tinkerkyara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 13:42

Wat vinden we van de lange duinen in soest? Parkeren kan langs het spoor (denk ik). Nadeel is wel dat honden daar indd los mogen en het op zondag druk is. Daarnaast is het terrein van de Vlasakkers misschien iets, dan zou je contact moeten opnemen met de terreinopzichter van de bernhardkazerne amersfoort. Gebied van de vlasakkers loopt door Amersfoort en Soest.

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 13:43

Heb je penning a 7,50 en borg van 25 met ruiterbewijs al gevtaagd

Fransje_70

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 14:16

lauwie schreef:
Noorderpark in utrecht? Ligt tussen utrecht en Hilversum in tegen utrecht overvecht aan. Of maarssenveenseplassen dit is een recreatieplas maar ruiterpad eromheen hier krijg je meer bos idee bij de noorderpark wat vrij open is.

Even veel onopgevoede honden en drukte als op de hoorneboegse hei...

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 14:24

Datum staat genoteerd!

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 16:25

Ik denk dat het op zondag overal druk is met honden en mensen. Kwestie van een plekje zoeken waar niet zoveel paden zijn en een paar mensen meenemen die eventueel baldadige honden met een zweep kunnen bewerken (nee geintje :+ doe de boel een beetje in de gaten kunnen houden)

joafan2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 17:19

Als je bij het vliegveld de hei op gaat en dan het rechter pad kiest ipv rechtdoor of linksaf heb je weinig mensen met honden, ook op zondag.