Zo ik ben terug van school, Dus nu het moment van de uitslag van de stemming.
Het is een leuke gevarieerde groep paarden en pony's geworden. Hier komt van mij nog een model bij. Maar welke het word ligt er een beetje aan welke groom mee kan
Dit zijn de modellen geworden! Modellen zijn random in het plaatje gezet, de plek zegt niks over het aantal stemmen
Voor de modellen die niet gekozen zijn. Jullie blijven op de reserve lijst staan, mocht er onverhoopt toch nog een model uitvallen, dan kan de eerste op de reserve lijst mee.
Graag hoor ik van de modellen, of ze hun paard ohz (of aangespannen) willen laten zien of aan de longeerlijn, Want er is ruimte voor actie foto's
Jeuh!! Leuk dat wij mee mogen!! Waar is de locatie precies? Dan kan ik kijken of ik m aangespannen kan rijden of ik mn bijrijdster kan laten over komen.
leuk leuk leuk!!! Wat spannend, mijn Unique'je mee op meeting enorm leuk! Ik kom zoiezo onder het zadel. verder zal ik mijn touwhalster mee nemen.. leadrope, evt longeerlijn.. dus ik kan en rijden en longeren.. wat jullie willen als ik echt moet kiezen tussen die 2 dan heb ik liever rijfoto's
Anoniem
Geplaatst: 10-03-14 22:37
obelix schreef:
Jeuh!! Leuk dat wij mee mogen!! Waar is de locatie precies? Dan kan ik kijken of ik m aangespannen kan rijden of ik mn bijrijdster kan laten over komen.
Daphne (vicky_88) en ik willen graag samen zodat we eventueel wat leuke zwart & wit foto's kunnen uitproberen als jullie (fotografen) het daar mee eens zijn??