vind het wel een beetje jammer dat er een datum geprikt wordt qua bekendmaking maar dat er dan geen bekend making is. we zitten toch al zo in spanning en dan hoor je helemaal niks niet
Modellen - aanmeldingen gesloten Geen bokt | Tanja |Tsjechische herder | Ejmy | FotoFoto | Pup, luistert erg goed en kunnen veel attributen mee Honden page | Christine | Siberische husky | Cody | FotoFoto | Kan niet los, wel heel veel mogelijk qua attributen en aankleding Honden page | Tamara | Kruising | Odi | FotoFoto | Houdt van spelen met andere honden Honden page | Kelly | Nova scotia duck tolling retriever | Luan | FotoFoto | Bijna 2 jaar oud Honden page | Penny | Kruising | J-jay | FotoFoto | Goed onder Appel, kan los en eventueel kind van 16 Zoefff | Mirte | Kruising | Sam | FotoFoto | Mirte is zwanger
RESERVE Willen jullie de datum a.u.b. ook echt vrij houden?! IMANDRA | Lisa | Labrador retriever | Misha | FotoFoto | Goed onder appel Honden page | Pauline | Kruising | Hayzel | FotoFoto | Kan wat attributen meenemen, hond kan goed apporteren (frisbees etc) Maria1991 | Maria | Boerenfox | Sammy | FotoFoto | Bijna een jaar oud en een echte grappenmaker. _Zeppelin | Judith | Mechelse herder | Yuka | FotoFoto | Kan eventueel een kindje regelen Samantha89 | Samantha | Kruising | Boomy | Foto | Kruising berghond met husky Honden page | Pauline | Podenco Andaluz | Cosmic | FotoFoto | Moet aan de lange lijn
Ik ga ervan uit dat er net zoals bij andere meetings mensen/honden uit zullen vallen wegens diverse redenen. Als je op de reservelijst staat maak je dus nog een goede kans om mee te mogen! Houd de datum dus ook echt vrij.
Iedereen die mee mag, gefeliciteerd! Laat het brainstormen maar beginnen!
Whoehoe wat gaaf!! Sam en ik mogen mee!! Ik zal Sam vast inlichten dat hij die dag niet naar training hoeft maar op de foto mag en ga proberen mijn man ook over te halen, Sam luistert naar hem namelijk beter en kan hij dus beter los. Bij mij kan hij wel los zitten en liggen, maar niet rennen enzo, wat bij mijn man wel kan.
Lisa, het wordt geen verkleedpartij haha. Dus jurkjes/jasjes ed liever niet
Ik ben trouwens een groot voorstander van belleblaas! Lijkt me erg leuk om te gebruiken, Ballonnen (witte en roze) kunnen ook erg mooi zijn denk ik! Vind sjaaltjes enzo ook nog wel leuk.
Moeten wel uitkijken dat we niet to much gaan doen. De sfeer moet uiteindelijk grotendeels door de fotograaf worden ingebracht door te spelen met licht, compositie en positie en maar een klein deel door modellen middels attributen en uiterlijk.
Heb hier zelf nog een erg gave picknickmand die ik vast wel mee kan nemen. (blauw geruit gevoerd) Als ik mijn moeder zo ver krijg eventueel ook nog een broertje of zusje in de aanbieding die met de honden op de foto kan, ze zijn beide erg fotogeniek:
Mijn zusje vind het erg geweldig om te poseren en ze heeft prachtig haar, prachtige jurkjes. daar kun je alles mee