Dus als er hier besloten wordt kan ik vrij vragen. Waar wilden we ook alweer heen? Kant van juffrouw Tok toch?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Ik dacht dat de meeste stemmen naar het plekje tegenover dat restaurant gingen?
Maar 21 juni is prima.
Em_ schreef:Citaat:Ok, turven it is:
Edese heide:
1. Aniek (Piekosjj) als fotograaf
2. Dominique ( DmNqUe ) als fotografe
3. Marlies (Bellatrix) als fotograaf.
4. Deborah (Niwla) als model
5. Selina (Slina) als model
6. Leane (Kaitlyn) als model
7. Em_ als model
Ginkelse heide:
1. Aniek (Piekosjj) als model en/of fotograaf
2.
Graag quoten en je naam plaatsen bij één van de bestemmingen.
Citaat:Edese heide:
1. Aniek (Piekosjj) als fotograaf
2. Dominique ( DmNqUe ) als fotografe
3. Marlies (Bellatrix) als fotograaf.
4. Deborah (Niwla) als model
5. Selina (Slina) als model
6. Leane (Kaitlyn) als model
7. Em_ als model
8. Onali, pony('s) als model(len)
Ginkelse heide:
1. Aniek (Piekosjj) als model en/of fotograaf
2.
Graag quoten en je naam plaatsen bij één van de bestemmingen.
Slina schreef:Ik en Elegance_ komen waarschijnlijk met fjord Eros.
(Er kunnen toch nog wel mensen mee? Is ook maar één paard dus.)
Het is alleen voor ons te ver lopen vanaf Bennekom, dus we moeten even kijken met vervoer. We hebben allebei geen trailer of een auto die een trailer kan trekken en zij geen rijbewijs
Moeten even puzzelen hoe en wat. Hebben nu wss een trailer en auto, misschien nog de chauffeur.
Piekosjj schreef:Slina schreef:Ik en Elegance_ komen waarschijnlijk met fjord Eros.
(Er kunnen toch nog wel mensen mee? Is ook maar één paard dus.)
Het is alleen voor ons te ver lopen vanaf Bennekom, dus we moeten even kijken met vervoer. We hebben allebei geen trailer of een auto die een trailer kan trekken en zij geen rijbewijs
Moeten even puzzelen hoe en wat. Hebben nu wss een trailer en auto, misschien nog de chauffeur.
Rijdend? Vanaf mij is het zo'n 5km naar de Ginkelse Heide, Edese hei is verder weg maar jullie staan daar dan wel weer dichterbij. 5km is een uurtje stappen.
Slina schreef:Piekosjj schreef:Rijdend? Vanaf mij is het zo'n 5km naar de Ginkelse Heide, Edese hei is verder weg maar jullie staan daar dan wel weer dichterbij. 5km is een uurtje stappen.
Ik vind dat dan nog best vermoeiend voor zo'n paard. 1 uur heen, dan daar rijden en alles en dan nog 1 uur terug. Zowel mijn conditie als van het paard is niet zo geweldig. En Eros zweet al na 5 minuten stappen, dus als hij dan helemaal bezweet aankomt, is ook niet zo mooi voor op de foto's.