Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karlli schreef:Tsja, eerlijk, ik ga niet komen als het op een kruispunt van ruiterpaden is. Allereerst heb je dan echt niet genoeg ruimte om voor de rest niks storends op de foto te krijgen en daarnaast ook nog de mensen die er zo langs komen, waardoor je iedere keer stil komt te liggen. Naast het feit dat je natuurlijk al weinig tijd hebt voor een model.
En als het alleen paden zijn, hoef ik het ook niet meer voor mijn portfolio te doen, dan weet ik wel betere plekken met veel meer ruimte, door de hoeveelheid tijd die je er dan alsnog insteekt, is het meer of ik gratis foto's kom maken voor de modellen dan er zelf ook nog iets aan over houd.
Niks negatiefs tegenover organisatie oid. hoor maar als er geen geschikte locatie komt kun je mij iniedergeval afstrepen
Edit: Zie net dat er een weiland aan wordt geboden met evt. water.
Water is te laag gelegen om echt mooie foto's te maken en helaas is het meestal zo (ook op deze foto's zo te zien) dat naast de weilanden allerlei dingen zitten als huizen, stallen ect. dit heeft natuurlijk ook weer invloed op de ruimte die al zo beperkt is, ik zie het eerlijk gezegd nog niet daar gebeuren.
CxB schreef:En de lijst van de modellen ?
Plek is er inderdaad zat