Oei oei spannend! Ben benieuwd. Zoë gaat qua rijden erg goed weer na 2 maanden dus dat moet wel goed komen. En voor die tijd nog even leren dat wassen niet eng is Gezien madame er heilig van overtuigd is dat water gevaarlijk is..
Daar doe ik niet aan. Vind ik altijd banketstaaf door mensen hoop te geven dat ze eerst heel hoog staan, en dan opeens met nieuwe stemmen weer lager staan etc.. dus ik doe alleen een eindstand. En de uitslag is al over een week. En de meeting is pas 8 juni.. Dus dat weekje kunnen mensen best wel wachten..
Jinte
Geplaatst: 19-01-14 20:22
Ik heb meerdere halsters en hoofdstellen dus zal wel t een en ander meenemen als we worden uitgekozen
Nou tot nu toe staat nr 1 verrrr boven iedereen. Duidelijk een favoriet! Maar daarna... is álles ontzettend verschillend. Houdt het lekker spannend dit keer!
Kan vertellen dat inmiddels ieder model al een stem heeft gehad, als dat de modellen een beetje goed doet voelen.
Ben benieuwd Kijken of ik dan eachann connor en caithlynn samen met mil en arty op de foto krijg (connor staat er niet bij die is tzt 5jaar, eachann 7 en caithlynn 1 )